Daily Archives: decembrie 7, 2008

Ce voi fi in cealalta viata?(umor)

Update:inca un test de la Elisa cu gradina de vis.Il voi face si eu!

Nu va ganditi ca postul meu de azi e despre chestii serioase,spiritualitate,ezoterism si alte cele.E doar divertisment.

La Mary Grey am citit ca si-a facut un test si a aflat ce floare e,ce pictura e,asa ca am intrat si eu pe acel site ca sa ma joc putin.E o vreme asa de urata,la televizor n-am chef sa ma uit,nici macar sa navighez pe net nu am chef,asa ca mi-am zis sa ma joc putin,poate ma mai inveselesc.

Chiar m-am inveselit dupa ce mi-am facut testul.Dintre raspunsurile primite,cel mai mult mi-a placut ca in cealalata viata voi fi Miss Univers.

im002De pe ce planeta sunt?Raspunsul a fost:Uranus.uranus

Care e numele meu strain?In Argentina mi s-ar spune Nelly Álvarez.

Ce figura istorica sunt?Asta e tare de tot.Hitler.

Ce personaj de desene animate sunt?Daffy Duck.

Care e frizura mea ideala?Curcubeul.im081

Unde ma simt acasa?Intro pestera.

Ce animal sunt?Un caine.

Ce pictura sunt?Portretul mamei lui James Abbott McNeill Whistler (Whistler’s Mother).

690px-whistlersmotherCe record mondial pot dobori?La mancatul gandacilor de bucatarie.(cah).im019

In ce film as putea juca?In Planeta maimutelor,1968.

Din ce trupa as putea face parte?Dixie Chicks.

Care este drumul vietii?Mi-a iesit cifra 1,adica sunt independenta.

Ce floare sunt?Lalea.im025Si cu asta am terminat.Ce duminica urata si deprimanta!

Galeria de azi si inca ceva

Pentru ca  in 7 decembrie 1598 s-a nascut Gian Lorenzo Bernini, arhitect, sculptor şi pictor, reprezentant de seamă al barocului italian,astazi am facut o vizita prin galeria Borghese sa vad lucrarile lui Bernini.Am vizitat si Piaţa Sfântului Petru din Roma si am obosit.

Gian Lorenzo Bernini a fost printre cei mai mari artişti ai barocului, cunoscut mai ales ca sculptor, deşi a avut lucrări semnificative şi în domeniul architecturii, picturii şi poeziei.

Capodopera sa este Piaţa Sfântului Petru din Roma, delimitată de o colonadă gigantică formată din 284 de coloane, desfăşurate pe patru rânduri, cu 140 de statui. Soluţia găsită de Bernini uimeşte şi astăzi: cele două braţe ale colonadei strâng la pieptul Bisericii catolice, reprezentată de catedrală, credincioşii aflaţi în piaţă.

Acum cateva cuvinte despre stilul baroc . Indiferent de domeniul în care se regăseşte, stilul baroc se caracterizează prin utilizarea exagerată a mişcării şi a clarităţii, respectiv a bogăţiei folosirii detaliilor ce simbolizează lucruri ce se pot interpreta cu uşurinţă şi lipsă de ambiguitate. Toate aceste elemente sunt folosite de către artiştii genului baroc pentru a produce momente de tensiune, drama, exuberanţă şi grandoare în privitor, ascultător şi/sau participant la actul de cultură.

Si acum ceva pentru sanatatea noastra de la Dr. Love care ne vorbeste despre beneficiile unei vieti sexuale intense.