Alexej von Jawlensky(13 martie 1864 – 15 martie 1941), pictor expresionist rus

Alexej von Jawlensky-Meditation

Astazi am pregatit doua galerii de arta cu lucrarile unor pictori nascuti in 13 martie.Noroc ca de cele mai multe ori imi pregatesc din timp materialele de postat, altfel nu as face fata.E destul de greu si ia foarte mult timp copiatul picturilor si aranjarea lor in galerie, uneori e nevoie si de traducerea catorva date din biografia artistilor.Acum ar trebui sa-mi vad de treburile casei, dar nu pot pana nu „organizez” expozitiile zilei de 13 martie.

Va invit sa le vizitati daca si cand aveti timp.Invitati speciali sunt:– X – , Andrei Pavel , CELLA ,  Pescarusul argintiu,  Cristian ,  Geanina , Calin , Mirela ,  Belle de Jour , Laura , Gabriela , Sibilla , Forevergreen.

Alexej Georgewitsch von Jawlensky (13 martie 1864 – 15 martie 1941), pictor expresionist rus care a creat in Germania.

Alexej von Jawlensky-Portrait of Alexander Sakharoff

Artistul a fost un membru cheie al  grupurilor New Munich Artist’s Association (Neue Künstlervereinigung München), Der Blaue Reiter (The Blue Rider) si mai tarziu, al grupului Die Blaue Vier (The Blue Four).

Galerie de pictura.

 

Tot in 13 martie s-au nascut:

Hans Gude(13 martie 1825 – 17 august 1903), pictor romantic norvegian.

Johann Zoffany(13 martie 1733 – 11 noiembrie 1810), pictor neoclasic german.

Georges de La Tour (13 martie 1593-1652), pictor francez.

William Glackens (13 martie 1870 – 22 mai 1938), pictor realist american.

Maximilien Luce (13 martie 1858 – 6 februarie 1941), pictor francez neo-impresionist.

George Elgar Hicks (13 martie 1824 – 1914), pictor englez.

Mircea Eliade(n. 13 martie 1907, București – d. 22 aprilie 1986, Chicago), a fost istoric al religiilor, scriitor de ficțiune, filozof și profesor român la Universitatea din Chicago.

Posted on martie 13, 2010, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. Sa cresti mare! 🙂

  2. Iti multumesc si eu ca ai trecut pe la mine! 🙂

  3. Cu multa placere,Laura.Ma bucur ca ai venit pe aici sa vizitezi galeria.mai e una. 🙂

  4. tavi,iti multumesc si eu ca ai venit sa vizitezi galeria de pictura.Am cam muncit pana am aranjat-o! 🙂
    O seara frumoasa!

  5. CELLA,portretele sunt deosebite!Eram sigura ca-ti plac. 🙂
    Poate n-ai observat,dar mai e o galerie. 🙂

  6. Cristian,sunt incantata ca ati venit la expozitie,nu stiu daca ai vazut si cealalta galerie de pictura,banuiesc ca nu.
    O seara frumoasa!

  7. Iti multumesc si eu ca ai venit sa vizitezi galeria si,mai ales,pentru da mi-ai prezentat un pictor roman.I-am vizitat galeria,imi plac lucrarile lui.
    Am si eu ceva frumos.

  8. Iar eu ma bucur ca ai venit sa vizitezi galeria de pictura.Iti multumesc.
    Cu drag,
    Gabi

  9. Multumesc de invitatie 🙂 Un pic de culoare prinde intotdeauna bine 🙂

  10. Gabi,multumesc ,sarutmana pentru aceasta postare a galeriei de pictura-Alexej von Jawlensky,un weekend insorit 🙂

  11. GABI!!! 😀
    primele 9 sunt portretele MELE 😉
    nu zic nimic că azi, în pretenţalor, sunt acasă

  12. Iată-ne ajunşi la expoziţie, nu puteam să nu onorăm o astfel de invitaţie. O zi bună, Gabi!

  13. Mersi frumos Gabi!
    Si uite, n-am venit cu mana goala la expozitie…
    http://www.corneliu-niculescu.ro/picturi-570.r2.html
    Am venit cu ceva foarte familiar! 🙂
    Vizionare placuta!

  14. geaninalisandru

    Mulţumesc pentru invitaţie. Mă simt onorată să particip la această simfonie de culori şi forme.

    Te îmbrăţişez cu mare drag!

  1. Pingback: Hans Gude(13 martie 1825 – 17 august 1903), pictor norvegian romantic « my heart to your heart

Lasă un comentariu