Daily Archives: martie 18, 2010

Pingurile zilei si fotografii de Arnold Newman

Arnold Newman.Marilyn Monroe

Arnold Newman.Picasso

Nu am chef de nimic, dar a trebuit sa trec pe aici sa raspund comentariilor si acum vreau sa pinguiesc.Va fi pinguirea pinguirilor mele, asa sper.
Am inteles si eu care e smecheria cu pingul.De cand sunt pinguita, am avansat cateva sute de pozitii in ZeList.oare e chiar asa important pentru bloggeri ZeListul asta?Se castiga ceva din asta?Nu de alta, dar e mare lipsa de toate.
Dar inainte trebuie sa va prezint un fotograf pe care l-am cunoscut astazi.Si cum nu ma pot abtine sa sterpelesc poze pentru galeriile virtuale, am adunat destul de multe pentru o galerie de fotografii.

Arnold Abner Newman (3 martie 1918, New York, NY —6 iunie 2006, New York, NY) a fost un fotograf american, recunoscut pentru  „environmental portraits” ale artistilor si politicienilor, precum si pentru imaginile abstracte din viata.

Read the rest of this entry