Bugs Bunny a implinit 64 de ani

bugs_bunny

Credeam ca nu voi ajunge sa postez nimic astazi.Ma bucur ca am reusit la miezul noptii,macar.Am avut niste probleme cu calculatorul(din vina mea) si n-am mai avut chef de bloggereala.Poate ca am primit un semn ca ar fi cazul sa fac o pauza,sau a fost doar o zi mai putin frumoasa…nu stiu inca.

Astazi iepuroiul enervant,Bugs Bunny a implinit 64 de ani.A imbatranit si el ca si prietenii lui din desenele animate,Merrie Melodies,Warner Bros.

In 27 iulie 1940,iepurele Bugs Bunny a debutat pe micile ecrane, în desenul animat A Wild Hare.Bugs Bunny s-a „născut” in Brooklyn, New York, rezultatul imaginaţiei lui Tex Avery (care a regizat A Wild Hare, debutul lui Bugs Bunny) şi Robert McKimson (cel ce a creat disignul lui final), printre mulţi alţii. După Mel Blanc, vocea lui originală, Bugs Bunny are un accent Flatbush-an, o amestecătură de dialecte din Bronx şi Brooklyn. Fraza lui preferată este „What’s up, Doc?” (tradusă „Care-i treaba, meştere”), spusă în timp ce mănâncă un morcov. Alte fraze populare sunt: „Of course you realize…this means war” („Desigur, înţelegi că… asta înseamnă război”) şi „Ain’t I a stinker?”.
sursa

Mickey Mouse

Donald Duck

Disneyland

Posted on iulie 28, 2009, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Iepuroiul a cam imbatranit,dar tot se tine de smecherii! 🙂
    La multi ani lui si prietenilor lui.Cred ca-s de varste apropiate!

  2. Acest personaj este preferatul meu!!! La mulţi ani, IEPURE ŞMECHER!!!

Lasă un comentariu