François Gérard, pictor neoclasic francez

François Gérard - Teresa of Ávila

François Gérard – Teresa of Ávila

François Gérard – Psyché et l’Amour (Cupid and Psyche)

François Pascal Simon, baron Gérard, nascut la Roma pe 4 mai 1770  († la  Paris in 11 ianuarie 1837), pictor istoric si portretist neoclasic francez.După unele surse, François Gérards-a nascut pe 12 martie 1770. Mama lui era italiancă iar tatăl său era un funcţionar la ambasada franceză din Italia.

Tot in 4 mai s-a nascut si un pictor american despre care am postat anul trecut, Frederic Edwin Church (4 mai 1826-7 aprilie 1900).


sursa poze

Din blogosfera.

Gabriela Elena.Mai aproape de cer ,  Ioan Usca.Sensul vieţii , Elisa.Este deja 3 mai, Nataşa.Încă, Cristian.LA CAPĂT DE LINIE, SPERANȚA… (10), Geanina.Iubire.Iubire.Iubire,  Caius. Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 22, Mirela.Eaudemoiselle. Numele lor. Parfumul, o provocare (partea a XXIX-a), Laura.Hot, hot, da’ domn… ,

Posted on mai 4, 2010, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 18 comentarii.

  1. Offshore, aici gasesti multe, mai putin sau aproape deloc ceea ce le place multor romani:politica, barfe, scandaluri.

  2. Chiar daca sunt portrete cele mai multe dintre lucrarile lui, imi plac cateva in mod deosebit.

  3. Tavi, l-am cunoscut pe acest pictor doar acum. 🙂
    iti multumesc.Am fost deja pe blogul tau.

  4. Multumesc,Cristian.
    O zi minunata si voua!

  5. Si uite asa mai descoper ceva.

  6. Ты как обычно радуешь нас своими лучшими фразами спасибо, беру!

  7. Talent, detaliu, exprimare artistica la superlativ…si s-ar mai putea spune multe care sa caracterizeze aceste picturi. 🙂

  8. Este unul din pictorii mei preferati, o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  9. Frumusețea detaliilor este evidentă… De la prima privire. O zi bună, Gabi!

  1. Pingback: Thomas Dewing (4 mai 1851 – 5 noiembrie 1938), pictor american « my heart to your heart

  2. Pingback: Joseph Karl Stieler (1 noiembrie 1781 – 9 aprilie 1858), pictor german « my heart to your heart

  3. Pingback: Puzzle cu piese lipsă - Elisa – gradina mea de vis

  4. Pingback: Puzzle cu piese lipsă « Elisa-gradina mea de vis

  5. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Blogul. La aniversare.

  6. Pingback: Dupa somn… « Ҩ Gabriela Elena

  7. Pingback: Am primit premiu! « Nataşa

  8. Pingback: Este deja 3 Mai « Elisa-gradina mea de vis

  9. Pingback: Rondul de noapte « Ioan Usca

Lasă un comentariu