Sculpturi foarte ciudate

Update:Alte sculpturi ciudate aici.Sculpturile de aici sunt mai mult decat ciudate,sunt de speriat.Ma gandeam ce s-ar intampla sa vedem si la noi macar una dintre ele intro expozitie.Cred ca s-ar revolta cativa romani si ar iesi scandal ca acum ceva timp in urma.Asa e arta moderna:multi vad,putini pricep.081110spots1. Vomiting Fountain Sculpture, London, UK20-strange-sculptures-pi-vomiting-fountain2. Skull on a man, Prague, Czech Republic20-strange-sculptures-pi-skull4. Skeletons in love, Nong Khai, Northeast Thailand20-strange-sculptures-pi-skeletons-love4. Two peeing guys, Prague, Czech Republic20-strange-sculptures-pi-peeing5. Disturbing sculpture, location unknown20-strange-sculptures-pi-disturbing-sculpture6. A Crocodile eating a Capitalist, Brooklyn, NY, USA20-strange-sculptures-pi-crocodile1

Posted on noiembrie 22, 2008, in cultura, imagini and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Elisa,aici sunt doar cateva dintre ele.Realitatea e mai tare decat SF-ul!
    Te imbratisez si eu. 🙂

  2. Chiar ciudate…si dupa ce-am vazut filmul ..Razboiul lumilor…astea mi se par si mai ciudate,ca-s din real nu din SF.. 🙂
    Gabi,te imbratisez asa de inceput de saptamana buna. :))))Pa!

  3. Atunci imi explic de ce exista aceasta sculptura acolo.
    Oare la noi ce sculptura s-ar potrivi?Cred ca artistii din noua generatie stiu foarte bine . 😦
    Isabellelorelai,multumesc ca ai trecut pe aici.
    O saptamana mai frumoasa!

  4. Cam da…
    Cea de la Praga, cu cei doi care urinează: în realitate este la fel. Am observat cu stupoare, într-o seară, un bărbat urinând în mijlocul drumului. Mi s-a spus: nimic nefiresc…

Lasă un comentariu