Carl Bloch (23 mai 1834 – 22 februarie 1890), pictor danez

Carl Bloch - Gethsemane

Carl Bloch – Gethsemane

Carl Bloch - Mary and Elizabeth

Carl Bloch – Mary and Elizabeth

Carl Bloch - The Annunciation

Carl Bloch – The Annunciation

Carl Bloch - The Holy Night

Carl Bloch – The Holy Night

Carl Bloch - Christian II imprisoned in the tower at Sønderborg castle

Carl Bloch – Christian II imprisoned in the tower at Sønderborg castle

 Carl Bloch - In a Roman Osteria - Google Art Project

Carl Bloch – In a Roman Osteria – Google Art Project

Carl Bloch - Self Portrait

Carl Bloch – Self Portrait

 

 

 

Carl Heinrich Bloch ( 23 mai 1834 –  22 februarie 1890), pictor danez.

S-a nascut in Copenhaga si a studiat cu  Wilhelm Marstrand la Academia Regala Daneza de Arta.

Primele sale lucrari au descris scene rurale din viata de fiecare zi. Intre 1859 si 1866, Bloch a trait  in Italia, aceasta perioada fiind  importanta in evolutia picturilor cu teme istorice.

Carl Heinrich Bloch ( 23 mai 1834 – 22 februarie 1890), pictor danez

Invitatie la pictura pentru:

Mirela, Ioan Usca,  Caius,  Cristian ,  Elisa,  Gabriela Elena, CELLA (care vrea sa plece),

Posted on mai 23, 2010, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Sunt putine, dar imi plac foarte mult, chiar daca au tematica religioasa.

  2. Predomina tematica religioasa.
    Imi place!
    Si „Transfiguration” este foarte bine realizat.

  3. Si mie-mi place ingerul care-l mangaie pe Isus incercand sa-i aline durerea.

  4. CELLA, inseamna ca am inteles bine.
    Eu ma bucur sa stiu ca esti pe aici langa noi.
    Cat mai suntem si noi.
    Iti multumesc mult pentru urari!Sper ca maine sa ies din casa.Precis va fi vreme frumoasa.Soare!Acum il suport, mai incolo…ma feresc si caut umbra, racoarea .

  5. plec din blog nu de lângă voi. redevin ce am fost. adică am să citesc mai mult. 😀
    superb Înger, l-am „luat”.
    odihnă şi linişte Găbiţa, zi senină. e SOARE! aveam mare nevoie de el

  1. Pingback: Herri met de Bles(c. 1510 – c. 1555–1560), pictor flamand « my heart to your heart

  2. Pingback: Diversitate « Ioan Usca

  3. Pingback: Floare de crin « Elisa-gradina mea de vis

  4. Pingback: MUSAFIR «

Lasă un comentariu