Serban Petre,galerie de pictura

Autoportret

Serban Petre - Autoportret

Acest post e dedicat unui pictor,Serban Petre,caruia i-a placut opostare de-a mea mai veche inchinata marelui artist roman,Theodor Aman.Si pentru ca imi face o deosebita placere sa ‘organizez” expozitii de arta,cu permisiunea domnului Serban Petre,astazi va prezint picturile dansului.

Casa_taraneasca

Mai intai cateva cuvinte despre pictorul Serban Petre. S-a nascut in comuna Comoara, judetul Teleorman, la 6 noiembrie 1949.
Absolvent al Scolii de Arte – sectia pictura clasa profesorului Nicolae G. Iorga.
Membru Asociatia Artistilor Plastici

Mai multe cititi aici.

Posted on iunie 9, 2009, in arta, cultura, Romania and tagged , , . Bookmark the permalink. 127 comentarii.

  1. Multumesc, La multi ani si dvs, domnule pictor Serban Petre!

  2. Multumesc, La multi ani si dvs, domnule pictor Serban Petre!

  3. la multi ani cu sanatate doamna gabbriela….

  4. Va multumec, domnule pictor Serban Petre.Sarbatori Fericite si dumneavoastra!

  5. pictor serban petre

    va urez
    sarbatori fericite

  6. Va multumesc mult pentru urari.

  7. de ziua femei, va urez la multi ani cu sanatate….

  8. Va multumesc.La multi ani si dvs.!Multa sanatate, un An Nou mai bun!

  9. la multi ani cu sanatate

  10. buna dimineata, vedeti ca in imagine -petre serban apare in loc de portretul meu niste flori…si apoi petre serban ….. va urez sarbatori fericite alaturi de cei dragi

  11. Nu v-am gasit pe Facebook.

  12. Va multumec.Am sa va caut pe Facebook!Sarbatori fericite!

  13. Va multumesc pentru urari.Va doresc Craciun cu bucurii, un An Nou mai bun, multa sanatate, succes in ceea ce faceti!

  14. uitativa, daca vreti ,pe contul meu de facebok -pictor petre serban,…… va urez sarbatori fericite si multa sanatate alaturi de cei dragi…

  15. va urez sarbatori fericite

  16. va urez sarbatori fericite

  17. Va multumesc pentru urari.Va doresc si eu un An Nou mai bun, Sarbatori fericite, domnule pictor Serban Petre!

  18. va urez sarbatori fericite

  19. Va multumim pentru invitatie, domnule pictor serban petre.Sper sa aveti multi vizitatori.Succes!

  20. va invit la sala dales unde am deschis o expozitie personala de pictura pe toata perioada lunii iunie…va asteptam cu drag pictor……….
    serban petre

  21. Multumesc pentru urari.Paste fericit si numai bine alaturi de familie, domnule pictor Seban Petre!

  22. Va doresc cat mai multi vizitatori si cumparatori.Felicitari pentru expozitie, domnule pictor Seban Petre!

  23. va invit la tirgul colectionarilor si anticarilor de arta din parcul carol ,unde are loc simbata si duminica, la care ma duc si eu cu pictura mea si o sa vedeti ce noutati am…

  24. va urez paste fericit si multa sanatate alaturi de cei dragi

  25. La multi ani si dumneavoastra.Sanatate, bucurii, succes in ceea ce faceti, domnule pictor Serban Petre.

  26. la multi ani cu sanatate

  27. Va multumesc pentru urare.Craciun fericit si dumneavoastra!

  28. va urez craciun fericit

  29. va multumesc si va urez sanatate si succes………..

  30. Va felicit pentru expozitie, domnule pictor Serban Petre.Sper sa aveti multi vizitatori si succes!

  31. va invit la expozitia de pictura pe care am deschiso la sediul unesco ,cu ocazia sarbatoriri -zilei unesco- si miercuri va fi vernisajul la ora prinzului ..expozitia va fi deschisa pina la sfirsitul anului…

  32. Va multumesc pentru invitatie, domnule pictor Serban Petre.Nu pot veni, dar sper sa aveti cat mai multi vizitatori.Succes si multa sanatate!

  33. va invit la expozitia personala de pictura pe care o voi avea la sala dales -universitatea populara- ion i dales – sala mica intre 1-20 noiembrie- orele-10-18 -am sa aduc multe noutati ….va astept ,

  34. Va multumesc pentru urari, domnule pictor Serban Petre.Va urez si eu un An Nou mai bun, sanatate, succes, bucurii alaturi de familie si prieteni!

  35. serban.petre762@gmail.com...........

    va urez la multi ani cu sanatate ,un an bun,plin de impliniri frumoase alaturi de cei dragi

  36. Domnule pictor Serban Petre, va multumesc mult pentru urari si va urez si eu Sarbatori fericite, La multi ani si sanatate alaturi de familie si prieteni!

  37. va urez sarbatori fericite si multa sanatate alaturi de cei dragi

  38. serban.petre762@gmail.com...........

    va urez un an bun , presarat cu realizari frumoase ,un an imbelsugat..si multa sanatate,alaturi de cei dragi…la multi ani

  39. Va multumesc, domnule pictor Serban Petre.Va doresc si eu Sarbatori fericite alaturi de familie, de cei dragi!

  40. Va multumesc, domnule pictor Serban Petre.Va doresc si eu Sarbatori fericite!

  41. Va multumesc, domnule pictor Serban Petre.Sarbatori fericite si dvs.!

  42. serban.petre762@gmail.com...........

    va urez sarbatori fericite si sanatate alaturi de cei dragi

  43. va urez sarbatori fericite

  44. la multi ani rominia.................

    sarbatori fericite……

  45. Domnule Serban petre, va multumesc pentru urari, pentru ca treceti pe aici, chiar daca eu ajung mai rar.
    Va doresc succes in arta dvs. si multa sanatate, bucurii alaturi de familie!

  46. paste fericit ,va urez si multa sanatate alaturi de cei dragi…cristos a inviat…

  47. la biblioteca pedagogica i c petrescu ,luna aceasta,cercul cultural european colonel eugen burghelea ,din care fac parte si eu,il omagiaza pe poetul nichita stanescu,particip si eu cu cinci lucrari de pictura printre care si un portret al poetului..

  48. Domnule Serban Petre, va multumesc pentru urari si saa ma iertati ca nu prea mai raspund mesajelor.
    Va doresc succes si inspiratie la pictat!

  49. de ziua femei va urez la multi ani cu sanatate,alaturi de cei dragi…..

  50. dupa cum vezi sunt pictor nascut la comoara ,si stabilit in capitala ,de multi ani..,multe teme le fac din amintirea locurilor unde m- am nascut ….. ca orce artist..te salut si-ti urez sanatate si succes in viata…

  51. Am onoarea sa te salut Petrica. Am cautat pe google satul Comoara si asa te-am gasit pe tine. Stiam de la Marin ca am lucrat la electrotehnica ca pictezi dar ca ai ajuns la acest nivel e un lucru extraordinar. Ma bucur tare mult, mai ales ca sint plecat de 8 ani si nu este zi sa nu ma gindesc la satul meu. SINT GHEORGHITA FRATELE LUI RADU. Mi-ai produs o mare bucurie.multumesc si multa sanatate.

  52. la biblioteca academiei romine este deschisa expozitia de pictura-omagiu eminescu- la care particip si eu si va invit sa o vizitati…

  53. la multi ani cu sanatate,fericire alaturi de cei dragi..

  54. sarbatori fericite si multa sanatate alaturi de cei dragi……………

  55. la evenimentul cultural intitulat -noaptea bibliotecilor- am deschis
    o expozitie de pictura de grup ,la galeria bibliotecii pedagogice de linga parcul cismigiu si va invitam sa o vizitati..va asteptam

  56. Va felicit, domnule pictor Serban Petre si va doresc cat mai multi vizitatori!

  57. la palatu sutu sa deschis o expozite de pictura de grup la care particip si eu- la parter sala de conferinte pina pe 28iulie si va invit sa o vizitati….va asteptam

  58. Mi-a facut placere sa va fac cunoscute picturile pe fond muzical.
    Nu trebuie sa va cereti scuze fiindca nu ati gresit cu afirmatiile dvs.
    pe mine sa ma scuzati ca raspund cu intarziere sau nu raspund deloc.
    Va multumesc.

  59. va multumesc pentru postarea facuta ,si pe un fond muzical frumos.,va multumesc pentru imaginile din pictura universala pe care le prezentati cit si dialogul pe care il faceti pe marginea unor lucrari…si cer scuze poate mai gresesc citeodata, facind unele afirmatii…va multumesc .

  60. Domnule Serban Petre, va multumesc pentru urare.
    Pasti fericit si sanatate va urez si eu!
    Sarbatori fericite alaturi de familie!

  61. paste fericit si multa sanatate alaturi de cei dragi

  62. Domnule pictor Serban petre, va felicit ca participati la expozitie.Sper ca cei care vad acest anunt si sunt din Bucuresti, sa vina la expozitie!

  63. la casa de cultura frederic siler din strada batistei sa organizat o expozitie de pictura dedicata marelui poet national mihai eminescu si miine 9 martie va fi vernisaj la orele 18 va invit daca puteti veni

  64. Va felicit si sper sa aveti multi vizitatori la expozitie!

  65. intre 20 februarie si 4 martie am expozitie de pictura la cercul militar national sala foaier si invit sa veniti sa o vedeti .. va astept

  66. in ciuda rivalitatii care exista intre pictori ,referitor la expozitia din calderon………….,eu va multumesc pentru postarea care ati facuto cu pictura mea si pe un frumos fond muzical…va doresc numai bine..pictor petre serban

  67. sunt nevoit sa inchid expozitia la centrul cultural ,desi imi place acest lacas de cultura, dar salonul de pictura este condus de pictorita naiva valeria tofan care in discutii anterioare mia spus ca pictura mea
    . este fara nici o insemnatate ea nu transmite nimic iubitorului de arta iubitorului de frumos eu sunt un simplu amator…etc..si atunci ma retrag ..,nu vreau sa o contrazic sau sa o deranjez….va multumesc

  68. Va multumesc mult, domnule pictor Serban Petre.

  69. la multi ani cu sanatate si multe impliniri…….

  70. craciun fericit si multa sanatate

  71. de luni 19 decembrie pina pe 15 ianuarie 2012 la libraria mihai eminescu din strada academiei -linga univesitate- am expozitie personala de pictura si va invit sa treceti sa o vedeti………cu aceasta ocazie, fiind in pragul sarbatorilor de iarna,va urez sarbatori fericite si multa sanatate……

  72. tot respectu.

  73. Domnule pictor Serban Petre, va felicit pentru participarea la expozitie si sper sa vina cat mai multi vizitatori!

  74. la galeria elite prof art sa deschis o expozitie de pictura intitulata-calatorind prin lume la care particip si eu trei lucrari ,va invit sa o vizitati…daca puteti

  75. va multumesc mult si va urez sanatate ,mari bucurii cit si satisfactii,in-eforturile pe care le faceti pantru a ne prezenta noua frumoase programe de pictura si arta…

  76. O veste buna ne dati, domnule pictor!
    Sper sa aveti multi vizitatori ssi cumparatori ale tablourilor dumneavoastra atat de frumoase!

  77. de pe data de4 octombrie particip la o expozite de pictura de grup la centrul cultural pentru activitati recreative si inovatie ocupationala din str-luiz calderon,unde am expus 19 lucrari cu tematica diversa si va invit sa o vizitati…

  78. Domnule Serban Petre, va felicit pentru participarea la expozitie si va doresc multi vizitatori!Succes!

  79. particip la doua expozitii de pictura si va invit sa le vadeti;-la galeria elite art prof -au ca tema-bucurestiul vechi-si am expuse 2 lucrari;hanul cu tei,si ateneul romin,si la opera ,cu ocazia festivalului-george enescu-cu lucrarea munca la cimp.,va multumesc

  80. Va felicit pentru invitatia primita si sper sa aveti cat mai multi vizitatori/cumparatori.
    Succes!

  81. simbata si duminica 6-7 august la muzeul sutu din capitala va fi tirgul colectionarilor de arta unde sunt invitat de seful tirgului sa particip ,asa casi eu va invit daca puteti sa treceti sa vedeti ce pictura o sa aduc…si sper sa va placa va multumesc..

  82. Domnule Serban petre, va felicit ca stiti versuri scrise de Eminescu si ca arta dumneavoastra le intruchipeaza.pentru asta va multumesc si sper sa aveti inspiratie ca sa mai pictati!

  83. tacitismul limbi tale ,o va pune la cintar..colbul ridicat din carte ,la sufla di ochelari…………..vezi tu inchipuirea in veci imi e tovaras ,un vis ca o poveste ,din nou revine iarasi………aceste lucruri le-a spus eminescu,marele nostru poet national,………m-am rezumat la citeva cuvinte spuse de el….care intruchipeaza arta pe care o fac eu….ma iertati …daca gresesc …….pictor serban petre……..nu are nici o legatura cu creatia lui ci este numai un ecou…..

  84. Domnule Serban Petre, va felicit pentru participarea la o noua expozitie!
    Sper sa vina cat mai multi vizitatori!

  85. astazi-miercuri 13 iulie -la orele 18-la galeria elite frof art -va fi vernisajul ,unei expozitii de grafica la care particip si eu,expozitia este de grup…va invit sa veniti….

  86. la galeria elite prof art din str;nanu muscel din zona pietii cotroceni am fost invitat sa perticip la o expozitie de pictura de grup unde am expus2 lucrari,,expoxitia e deschisa pina la sfirsitul lunii ,va invit sa o vadetii…

  87. paste fericit si multa sanatate..

  88. Multumim pentru invitatie.Sper sa vada bucurestenii si sa va viziteze expozitia!

  89. pictor petre serban

    va invit la cercul militar national sala ronda unde am expozitie personala de pictura intre 4-17aprilie2011

  90. Va felicit si va doresc cat mai multi vizitatori!

  91. pictor petre serban

    intre 4-19 aprilie deschid o expozitie personala de pictura la cercul militar national sala ronda si va invit daca puteti sa veniti sa o vedeti..va astept…

  92. Va multumesc pentru invitatie si va felicit ca ati mai deschis o expozitie cu lucrarile dvs.!
    Sper sa aveti multi vizitatori!

  93. pictor petre serban

    eri21-februarie2011 am deschis o expozitie personala de pictura la scoala generala nr;150 unde am reunit 26 de lucrari cu tematica diversa printre care si 8 miniaturi.. expozitia va fi deschisa pina pe 3-aprilie ..daca puteti trece in aceasta petrioada eu va invit cu placere..programul este zilnic cu exceptia zilelor de simbata si duminica atunci fiind scoala inchisa…va multumesc.

  94. Domnule Petre Serban, ma bucur ca am contribuit cumva la promovarea picturilor dvs.Va multumesc din sufle pentru gandurile bune.
    Mult succes, inspiratie, sanatate!

  95. pictor petre serban

    va multumesc din suflet ca ati postat toate expozitiile mele de pictura pe siteul satului de unde m-am nascut…va mutumesc dumnezeu sa va ajute….pictor petre serban 28-1-2011

  96. Domnule pictor Serban Petre, va multumesc pentru urari.
    va doresc si eu un An Nou mai bun , sanatate, inspiratie, expozitii cat mai multe!

  97. petre serban-pictor

    sarbatori fericite si la multi ani cu sanatate

  98. Domnule pictor Petre Serban, va multumesc pentru urari si va doresc si eu Craciun fericit!, Sarbatori fericite, La multi ani! , multa sanatate!
    Gabi.

  99. pictor petre serban

    am mai scris doua reportaje la galeria luipaul cezane sa le cititi ..de asemeni acum cind se apropie marile sarbatori de iarna incununate cu nasterea domnului isus va urez sarbatori fericite si multa sanatate ,,pictor petre serban

  100. Va multumesc pentru informatie si va felicit!
    sa aveti cat mai multi vizitatori!
    Sanatate si succes!

  101. intre 18-31octombrie2010am expoxitie personala de pictura la galeria foaier dela cercul militar national va invit..sa o vedeti..sanatate va doresc…

  102. M-am uitat pe site-ul primariei si am vazut pozele.
    va felicit si va doresc succes in continuare!Si multa sanatate!

  103. pictor serban petre

    uitativa pe site al meu si la rubrica..;primaria sector2 si primarul ontanu a facut vernisajul expozitiei de pictura serban petre ..sivedeti secvente din timpul vernisajului…cit si pe meilul meu…serban.petre762@gmail.com…..site este;;pictor serban petre .ro va multumesc…

  104. Va felicit ca ati deschis inca o expozitie personala cu picturile dvs.
    va multumesc pentru invitatie, dar n-am cum s-o vizzitez.Sper ca bucurestenii care-mi viziteaza blogul sa citeasca acest mesaj si sa vina la expozitie. 🙂

  105. pe 19 august am deschis o expozitie personala de pictura in centrul cultural din str;luiz calderon nr;39 lsector 2 unde am fost invitat de cenaclul vasile cirlova …am expus 35 de lucrari cu tematica diversa si va invit si pe dv..stra sa o vizitati…

  106. Cu multa placere.Si altadata, oricand si pentru oricine care iubeste frumosul si ne incanta si noua privirile si sufletele.

  107. VA MULTUMESC PENTRU TOT CE ATI FACT PENTRU MINE….

  108. Sunt foarte departe de Bucuresti.Nu cred ca voi mai ajunge vreodata in capitala tarii, e ca si cand ar fi intro tara indepartata.
    Va multumesc si va urez sanatate si succes!

  109. daca sinteti asa departe …eu va urez multa sanatate si tot ce va doriti ..

  110. Domnule Serban Petre, va multumesc pentru invitatie si sper sa aveti cat mai multi vizitatori.
    Eu nu pot veni la Bucuresti, e prea departe, pot sa spun ca e la capatul lumii pentru mine! 🙂

  111. intre 28 aprilie si 28 mai am deschis o expozitie de pictura la scoala nr..146 i.g duca care se afla pe calea panduri sector 5 iar pe 18 mai la ora 18 am vernisaj si va invit va participati daca puteti…va astept…pictor petre serban

  112. Va felicit pentru expozitie!sper sa aveti cat mai multi vizitatori si cumparatori!
    Daca as locui in Bucuresti,mi-ar face placere sa vizitez si eu expozitia dvs.

  113. pictor petre serban

    la galeria de arta a municipiului bucuresti am deschis o sxpozitie de pictura si va invit sa o vizitati 1-15 februarie2010

  114. Va urez La multi ani si multa sanatate,cat mai multe expozitii de pictura!
    Mi-a facut placere sa fac aceasta expozitie pe care sper s-o completez cu urmatoarele dvs.lucrari.

  115. astazi este ziua mea de nastere si inca o data va multumesc pentruy ca miati facut expozitie de pictura….

  116. Va multumesc pentru invitatie!Eu nu pot veni sa va vizitez expozitia,dar poate ca unii dintre cititorii acestui blog vor vedea anuntul si vor trece pe acolo.
    Succes si multa sanatate!

  117. VA FAC OINVITATIE ;LA GALERIA DE ARTA ;MELENIA ART GALERY AM DESCHIS OEXPOZITIIPERSONALA DE PICTURA PE PERIOADA; +ILIE SI SEPTEMBRIE …ADRESA; STRADA COVACI [CENTRUL ISTORIC BUCURESTI] GALERIA SE AFLA LINGA CAFENEAUA VECHE SI CRAII DE CURTEA VECHE…CA SI D-VSTRA AU VAZUT PICTURA DE PE SAITUL MEU SI LEA PLACUT APOI MAU INVITAT SA EXPUN LUCRARILE…..VA ASTEPT…

  118. Cu multa placere.Sa stiti ca sunt frumoase lucrarile dvs. si ma bucur ca am avut ocazia sa le postez in blogul meu.
    Multa sanatate si dvs.!

  119. VA MULTUMESC SI VA UREZ SANATATE MULTA …

  120. Merita felicitarile noastre si sper ca bucurestenii sa-i viziteze expozitia!

  121. Mi-a facut placere. 🙂
    La fel si eu va doresc multa sanatate si toate cele bune.

  122. inca o data va multumesc si va urez multa sanatate si implinira tuturor dorintelor dumnezeu sa va ajute

  123. Va multumesc pentru invitatie,dar n-o pot onora.Nu-s din Bucuresti.Poate ca bucurestenii care citesc acest blog vor raspunde invitatiei dvs. si vor vizita expozitia.
    Va felicit si va doresc cat mai multe lucrari si expozitii.
    ma bucur ca am putut sa fac cunoscute lucrarile dvs.,nu prea-i cunoastem pe artistii romani.

  124. Multumesc,Cristian!Intotdeauna treci pe aici si-mi lasi un mesaj care ma bucura.
    Nu l-am cunoscut pe domnul Serban Petre si nu-l cunosc decat de aici,dar ma bucur ca pot sa fac cunoscute lucrarile dansului.
    Imi plac si mie.

  125. eu va multumesc si va invit la asociatia artistilor plastici in strada pop de basesti sector 2 unde astazi am deschis o expozitie personala de pictura in memoria marelui poet romin mihai eminescu..

  126. Frumoase picturi… Nu admirasem rezultatul muncii dânsului până acum. Mai bine mai târziu decât niciodată, nu?

Lasă un comentariu