William Holman Hunt si Max Ernst, artisti nascuti in 2 aprilie

William Holman Hunt – Bianca

William Holman Hunt – Shalott

William Holman Hunt – A Converted British Family

William Holman Hunt – On English Coasts

William Holman Hunt(2 aprilie 1827 – 7 septembrie 1910) , pictor englez, unul din fondatorii confreriei prerafaeliţilor.

Max Ernst -Surrealism and Painting

Max Ernst – Woman, Old Man and Flower

Max Ernst – The Equivocal Woman

Max Ernst – Célèbes

Max Ernst(2 aprilie 1891, Brühl – 1 aprilie 1976, Paris) a fost un pictor şi sculptor modernist german, care a aderat în 1919 la curentul dadaist, pentru ca, în anul 1924 – o dată cu apariţia oficială a suprarealismului – să se încadreze în această mişcare.

Din blogosfera.

Mirela Pete.Din ilustrațiile mele

Mirela Pete.O nouă ilustrație de carte. Zânele vrăjesc cireșele

Teo Negură.Cel mai frumos joc de cuvinte

Pilula lu`Lisandru.Dănţuiala politică

Aurora.Invăţăm culorile!

Rokssana.Obsesie

Teo Negură.Trafic cu Hituri (runda 112)

Daurel.Fără griji

Ulise al II-lea cel Ocoş.Oştire de ieri: PetBookK9 L

Posted on aprilie 2, 2012, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 21 comentarii.

  1. Am sa incerc ,deoarece chiar imi place blogul tau.

  2. Draga CELLA, cu intarziere iti raspund, parca din ce in ce mai des mi se intampla.De multe ori nici nu maai raspund la comentarii.
    Imi place aceasta coincidenta,ar fi fost mai faina daca nici la mine nu ar fi avut legatura cu data. 🙂
    Nu trebuia sa renunti, sunt sigura ca ai fi postat si un text potrivit picturilor.
    Iti multumesc, CELLA.

  3. va multumesc si eu, domnule pictor.

  4. Iti multumesc, Alexandra.
    Imi place ceea ce fac si mai sunt cateva bloguri cu si despre arta din care avem ce invata.
    Am sa le caut si am sa-ti las link-urile.
    Sper sa mai treci pe-aici, chiar daca eu lipsesc. 🙂

  5. pentru mine amindoi au fost mari pictori desi su avut stiluri diferite ,de la ei au ramas picturi minunate pentru eternitate………..va multumesc

  6. Chiar ma intrebam de ce nu gasesc pe nimeni pe nisa de pictura si uite ca astazi frunzarind netul am ajuns la tine , este superb ceea ce faci si sincer sant superbe picturile prezentate, mai revin cu acceptul tau.

  7. nu pot crede CE COINCIDENȚĂ minunată 🙂
    era postarea mea de azi cu Max Ernst
    fără legătură cu data calendaristică
    am renunțat, cu drag, la ea

  8. Lumea ta este calmă și frumoasă. Aici se pot odihni, deopotrivă, și ochiul, și sufletul!
    O zi frumoasă, Gabi!

  9. Doi artişti de o mare complexitate artistică – aş spune. Diferiţi, foarte diferiţi ca stil, însă amândoi atrag privirile.

    Gânduri bune, Gabi, toate cele bune!

  10. Sunt vii, in majoritatea picturilor debordeaza culoarea, asta am remarcat… In rest, nu stiu sa spun prea multe, neavand nicio calitate si nici ochiul format pentru a le cinsti cu o privire critica 🙂
    O saptamana usoara, Gabriela!

  11. Ai prezentat azi doi artisti atat de deosebiti! Prerafaelitul William Holman Hunt si dulcile sale peisaje idilice, si Max Ernst, unul din reprezentanții de frunte ai picturii suprarealiste. Uite cum arta reuneste stiluri atat de diferite sub magica bagheta a talentului.
    O zi minunata sa ai, draga Gabi! 🙂

  12. Cât de mult îmi place William Holman Hunt – On English Coasts ! Parcă aş vrea să intru în peisaj!

  13. ât de mult îmi place William Holman Hunt – On English Coasts ! Parcă aş vrea să intru în peisaj!

  1. Pingback: MFC 14 « Ilarie

  2. Pingback: MFC 14 | Caius

  3. Pingback: MFC 14 | Ioan Sorin Usca

  4. Pingback: MFC 14 | Ana Usca

  5. Pingback: Alphonse Mucha și Primăvara, la miercurea în imagini « Mirela Pete. Blog

  6. Pingback: Bicycle race « Teo Negură – Trafic cu hituri

  7. Pingback: ochelari de vazut la timp | Rokssana's Blog

  8. Pingback: Povestea cu investitorul străin şi cu duhul « Ioan Usca

Lasă un comentariu