Sa si zambim putin!

M-am inspirat dupa boierul Moflea care a postat poze simpatice si sper sa zambiti dupa ce vedeti si pozele postate de mine(gasite pe net,bineinteles).

Chipuri pe care nu le poti uita usor de faine ce sunt!

Urmeaza o masina cu rotile din spate mai deosebite.

Ce nu face un fotograf pentru a poza faina!

Posted on august 9, 2008, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Spor la cules maine.Am dormit bustean cateva ore si tot somnoroasa sunt!
    Pe maine!

  2. Am rosii multe sa culeg,poate maine.Azi n-am postat nimic,ca n-am nimica nou,doar un rozator care-mi strica morcovii,sfecla si dovlecelul.
    Te pup.Spor la treba!

  3. Nu,nici vorba.Cred ca eu sunt cam neatenta sau nu ma exprim bine.Am inteles ca stii sa-ti faci fisiere cu documente.
    Iar eu chiar m-am laudat,sa stii 😛
    Daca ai fi vazut cum arata desktopul ….nu se intelegea nimic.Mi-a aratat baiatul cel mare de cateva ori cum sa le adun,dar tot uitam ceva. 🙂
    Sunt franta.Am fost plecata cateva ,am avut si ceva de lucru pe aici.
    Am mancat porumb fiert si rosii de la tara,bune bune de tot,chiar daca s-au spart putin.
    Mai tarziu te vizitez sa vad ce ai mai facut in gradina !
    🙂

  4. Si eu am fiert porumb azi,mi-a dat vecina,desi acu 2 zile am luat din piata.Inseamna ca te rasfeti cu produse gustoase de gradina romaneasca..,ha??
    Bravo!Pofta buna! 🙂

  5. Hei…,am invatat de la tine,eu te-am rugat,tu mi-ai zis si acum ai inteles ca stiam dinainte???Nuuuu,nu stiam sa iau poze de pe net,dar mi-ai zis tu.Am si executat si s-au salvat in desk,mai ramane sa aflu cum le pun in folder.Te pup si-ti multumesc frumos si intelege Gabi ca am zis…acuma stiu,adica stiu de la tine.Te pup.Pa!

  6. Cum sa nu stii daca te pricepi sa pui pozele facute de tine?Cred ca am scris ca sa ma laud ca stiu. 😛
    P.S.Am primit porumb pe care-l fierb acum si rosii de la tara! 🙂

  7. Multam frumos Gabi…,esti prea draguta.Am inteles stiam sa-mi fac un folder nou,dar cu text nu cu poze.Eu as fi vrut doar sa iau o poza,vreodata si sa o pun pe blog,atunci cand voi dori sa ilustrez ceva anume,deci nu mi le bag in computer ca ma cearta copilu meu cand mai aduc ceva in el.Deci ,cred ca se poate direct pe blog,fara sa trec prin discul C sau D.Multumesc,acum stiu. 🙂
    Seara placuta!

  8. Elisa,se salveaza in desk si vei avea monitorul plin de fisiere.Asa l-am avut si eu pana mi-a aratat fiul meu cum sa fac.
    Poate stii,dar incerc sa-ti explic .
    Dai clik dreapta,apare Save Imagine As.Iti apare)nu stiu ce-i aia,poate fereastra) ,pe campul alb dai click dreapta si-ti apare ceva :View si altele.Mai jos,la New apare Folder,dai click stanga si poti sa scrii ce vrei acolo.Asa iti poti aranja pozele dupa cum iti place.
    Sunt curioasa daca am explicat bine.Fiecare pas l-am urmat dupa ce click-aiam,ca nu stiu din cap. 🙂
    Pa!

  9. Draga Gabi,mii de multumiri,e usor cum zici tu si o sa incerc chiar pe linkul de mai sus.Pai se salveaza in desk,nu??automat.Si eu am Mozilla si Opera,dar la blogareala folosesc Mozilla,ca Opera e fff lenta.Inca o data iti multumesc f mult.Pana acum am pus doar poze de la mine,insa la add imagine este si optiunea asta si o sa incerc.Te pup.Duminica faina!! 🙂

  10. De pe Opera dai click dreapta la Save image as.
    Elisa,eu nu cred ca stiu ceva foarte bine.Poate ca stiu,habar n-am,dar multe le nimeres,cred.Cand sunt interesata de ceva imi storc creierii sa inteleg si sa rezolv singura.
    In legatura cu internetul am invatat singura multe.Nu stiu daca urmez pasii exacti,important e ca ma descurc .Dar sunt multe chestii pe wordpress si weblog pe care nu le stiu,la fel si altele destulde importante.Sper sa invat.
    Duminica placuta.Cred ca mai stau putin pe net,mai tarziu ar trebui sa fac nani.
    Pa!
    P.S. Stii care poze imi plac cel mai mult?Alea cu babele.Stii de ce?Sunt si eu o baba fara minte.

  11. Elisa,parca am stiu ca m-a vizitat ceva.Ma uitam la fam.Bundy,ma distram de figurile lui,dar am hotarat sa vin la calculator.
    Ma bucur ca te-au distrat pozele astea si ca vrei sa-ti arat cum se incarca pozele.
    Voi incerca,sper sa reusesc.
    Eu sunt pe Firefox .
    1.Pui cursorul pe poza pe care vrei s-o copiezi.
    2.Dai click dreapta.Apare:
    View image.
    Copy image
    Copy image location
    ––––––––––––––––––
    Save image as
    3.Dai click dreapta pe ‘Save image as’

    salvezi intrun fisier.Daca n-ai fisier,trebuie sa-ti faci.M-a invatat si pe mine fiul meu cel mare ca sa pun pozele asa cum doresc eu.Asaca am multe fisiere si mi-e mai usor sa caut ceva.
    Daca estipe Opera am sa incerc sa-ti explic cum se procedeaza cu pozele,dar trebuie sa trec si eu pe Opera.Revin cu alt mesaj.

  12. Draga Gabi,eu nu stiu sa iau poze de pe computer,mi-a explicat o data cineva,dar nu mi-a iesit.Te rog f frumos sa-mi dai pasii,daca poti si ai timp.Dar asa ca unuia care nu prea se are cu astea.Eu stiu putine si bine.Multumesc .M-am distrat cu pozele astea.Pa!

  13. Imi place sa adun poze de pe net,am avut o perioada cand s-a stricat ceva la calculator si n-am mai putut copia poze,dar am copiat link-ul si tot m-am descurcat. 🙂

  14. mersi mult, oricum am surse sigure de unde le iau. 😉

  15. Nu pot sa spun ca ti-am facut reclama,dar am considerat ca asa e corect,mai ales ca am si scris ca vreau sa fac asta.mai am poze faine,de fapt le am de pe un site.
    Poate ai rabdare sa cauti poze aici.
    http://www.darkroastedblend.com/2007/01/category-humour.html

  16. si pozele dvs sunt faine, oricum unele le aveam pregatite sa le postez luna asta dar mi-ati luat-o inainte :)) Mersi mult de reclama

Lasă un comentariu