Daily Archives: martie 18, 2008

Petrecerea de majorat

Intamplator am citit aceasta stire despre majoratul unei fete din Marea Britanie.Am cautat sa aflu mai multe si chiar am aflat.

Locuinţa familiei unei tinere britanice din comitatul Devon,Sarah Ruscoe, a fost devastată de cei aproximativ 1.000 de musafiri nepoftiţi sosiţi la petrecerea sa de majorat, relatează cotidianul „Daily Telegraph“.

Unul dintre invitaţi a sunat la BBC Radio 1 şi a anunţat unde are loc cheful. La scurt timp, şi-au făcut apariţia sute de tineri, care au distrus mobila şi au spart ferestrele casei, provocând daune în valoare de circa 3.000 de lire sterline (aproape 4.000 de euro). Acum, mama tinerei intenţionează să dea în judecată BBC pentru a-şi recupera o parte din pagubă.

Fata de 18 ani se astepta ca la petrecere sa vina „numai” vreo 300 de invitati,dar pentru ca s-a aflat la radio,datorita unuia dintre invitati si pentru ca DJ-ul a facut o strigare sa se adune cat mai multi tineri la petrecere,totul s-a transformat in haos.Cred ca acea tanara s-a lecuit pentru totdeauna de petreceri mari.

Din cate am vazut si auzit,la noi in Romania se obisnuieste sa se faca petreceri mari de majorat,cu multi invitati,in localuri,cu cadouri deosebite,multe petreceri avand parte de surprize deosebite si focuri de artificii.Cu cat averea familiei e mai mare,cu atat petrecerea si cadourile sunt mai „deosebite”.Nu e vorba aici ca as fi invidioasa pe bogatia unora sau ca sunt o fiinta incuiata sau cap sec,nici vorba de asa ceva.Am si eu doi copii care au depasit varsta majoratului si,ca sa ma laud acum,nici nu si-au dorit petreceri tari la implinirea varstei de 18 ani si nici cadouri de nu stiu care.ca ei sunt multi tineri care prefera o petrecere restransa cu cativa prieteni apropiati si cu cadouri pe masura posibilitatilor.Bineinteles ca si un tort bun.

Majoratul este o etapa importanta din viata si e bine sa intram cu dreptul in viata de adult,deoarece cu sau fara petrecere tare,aceasta zi va ramane in memoria noastra.Imi amintesc de majoratul meu.A fost o zi destul de obisnuita si o mica petrecere cu dans.

Filmuletul cu petrecerea de groaza.