Carl Larsson, pictor suedez (28 mai 1853 – 22 ianuarie 1919)

Carl Larsson – The Bridge

Carl Larsson - Under the chestnut tree

Carl Larsson – Under the chestnut tree

Despre pictorul Carl Larsson am postat anul trecut, aici.Am facut si o mica galerie cu picturile lui, iar daca vreti sa vedeti mai multe lucrari ale artistului, e de-ajuns sa dati click pe pictura de mai jos.

Carl Larsson (28 mai 1853 – 22 ianuarie 1919), pictor si designer de interior suedez

Din blogosfera.

Cosmin Stefanescu.Poezie autistă – Sange balcanic (87)

Nataşa.Taras

Ioan Usca.Disfuncţionalităţi

Cristian.URMELE PAȘILOR TĂI

Călin Hera. Caracatită pe plită

Gabriela Elena.XBox 360- Project Natal- O realitate fictionala care cucereste

Elisa.Bancuri cu politicieni

Mirela Pete.DeXign și cafea (II)

Posted on mai 28, 2010, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , . Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. Draga Mirela, ii spun si aici Serafinei La multi ani!Am felicitat-o si de pe blogul cu stiri, 🙂
    Nu trebuie sa-ti ceri scuze fiindca esti ocupata si nu ai timp sa treci pe blogul tau si pe blogurile noastre.Uneori e bine sa fim mai ocupati si sa nu venim pe blog.Mai ales ca sunt zile cand nu avem inspiratie si, in cazul meu, nu gasesc nici un pictor nascut in ziua respectiva.
    Inca o data ii spun Serafinei La multi ani si distractie placuta de ziua ei!

  2. Cristian, tocmai de aceea am ales acel tablou. 🙂
    Un weekend minunat si voua!Si vreme frumoasa!

  3. Se va trezi de foame,de cosmar…

  4. Ce pictura frumoasa, si chiar cu o pisica! Azi am publicat articolul de ziua Serafinei, imi cer scuze ca n-am mai trecut pe-aici, dar am fost extrem de ocupata si abia acum am ajuns si pe blog! Weekend frumos si plin de bucurii! )

  5. Ce pată de culoare formidabilă este acel motan negru… Un sfârşit de săptămână cât mai bun, Gabi!

  6. ROMANIA TREZESTE-TE!!!

  1. Pingback: Pieter Huys (1519 – 1584), pictor flamand renascentist « my heart to your heart

  2. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » La mulți ani, Serafina!

  3. Pingback: Bancuri cu politicieni « Elisa-gradina mea de vis

Lasă un comentariu