La multi ani Mariilor si Marianilor!

La multi ani pentru toti cei care se numesc Maria, Marian, La multi ani si marinarilor de Ziua Marinei Romane!

Pentru marinari si cei carora le place marea si corabiile cu panze,  Vangelis – Song of the Seas.

 

O duminica minunata va doresc!

Elisa, Cristian, Mirela, CELLA, Ioan Usca, Elena Agachi, Ryana,  Diana Emma, Belle de Jour, Sibilla, Bogdan, Călin Hera, Zefir, Ganditor de Hamangia, Vania,

Posted on august 15, 2010, in calendarul zilei, dedicatii, video and tagged , . Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. Avem si noi o ruda de gradul I sau II cu numele maria, dar e departe si doar mama a pastrat legatura cu ea prin felicitari de sarbatori si de ziua de nastere.Am felicitat-o ieri pe prietena noastra din copilarie, sora noastra, nasa mea de ziua numelui care locuieste in alt oras.
    Bunica ta cred ca nu a plecat demult, nu-i asa?
    La multi ani din nou sarbatoritilor si-ti multumesc ca iti place videoclipul!
    O saptamana mai buna!

  2. Vrei sa spui „ping”!Cu placere si sa stii ca urarile mele si videoclipurile au fost nu numai pentru sarbatoritii zilei, ci pentru toti.

  3. Iti multumesc, Bogdan pentru urari si iti doresc si tie la fel.
    Nu ma cheama Maria, numele meu e Gabi si am vrut sa ma laud in fata voastra cu „operele” mele. 🙂

  4. Ce minunat!
    În fiecare an mă gândesc la draga mea bunică, Maria…de fapt, aproape în fiecare zi. Merită. A fost un înger, m-a iubit mult și epe ea la fel. Sper că îi e bine acum, acolo unde e…Trăiască Mariile, Marianii, ceilalți!
    Ți-am furat videoclipul cu Enya, eu aveam alte versiuni, e magnific!
    O seară frumoasă! 🙂

  5. merci de ‘tag’Gabi,nu-s cu numele de Marian,nu-i bai…e frumos sa ne uram La multi ani!

  6. Ma alatur si tie si urez tuturor Mariilor, Marianelor, Marinilor si Marianilor un sincer si calduros la multi ani, iar tie, desi nu cred sa te cheme Maria, iti urez sa ai parte doar de zile fericite si fie ca toate visele tale sa devina realitate. 🙂

  7. Multumesc mult, CELLA!
    daca vrei, mai am si altele marine. 🙂
    Vrand nevrand, le voi aduce aici dupa ce le gasesc.
    Vangelis – Aquatic Dance

    Vangelis – Sirens Whispering

    Enya – Caribbean Blue

    James Last – La Playa

    Samvel Yervinyan – Enfiladea and Paintings of Ivan Aivazovsky

  8. La multi ani din nou si-ti multumesc, Cristian! am felicitat-o pe prietena mea din copilarie, nasa mea de ziua numelui.
    Aveam si colege cu numele Maria.

  9. SUPERB!!!
    l-am confiscat pe cel marin 🙂
    LA MULŢI ANI! sărbătorii şi tuturor

  10. LA MULŢI ANI, SĂ FIE SĂNĂTOŞI ŞI SĂ AIBĂ PARTE NUMAI DE BUCURII!

  1. Pingback: Walter Crane (15 august 1845–14 martie 1915), pictor si ilustrator de carti englez « my heart to your heart

  2. Pingback: Covorul chinezesc | Caius

  3. Pingback: Faţetele Timpului « Ioan Usca

  4. Pingback: Marfa | Nataşa

  5. Pingback: La multi ani Mariilor si Marianilor! - Ziarul toateBlogurile.ro

  6. Pingback: Zborul – II « Ioan Usca

  7. Pingback: NOCTURNĂ «

Lasă un comentariu