Augustus John (4 ianuarie 1878 – 31 octombrie 1961), pictor galez

Augustus John – Princess Antoine Bibesco

Augustus John – W.B. Yeats

Augustus John – Self Portrait

Augustus Edwin John OM, RA, (4 ianuarie 1878 – 31 octombrie 1961) ,pictor, desenator si gravor galez.Pentru o scurta perioada in jurul anilor 1910, artistul a fost un important exponent al  post-impressionismului  din the Regatul Unit.

Augustus a fot recunoscut pentru tehnica sa noua de schite in ulei, iar lucrarile sale au fost comparate cu cele ale lui Gauguin si Matisse. A realizat si un stil al portretisticii prin modul cum a surprins atitudini instantanee ale subiectelor sale.

Tot in 4 ianuarie s-au nascut:

Marsden Hartley(4 ianuarie 1877 – 2 septembrie 1943), pictor american modernist.

Aristarkh Lentulov (4 ianuarie 1882 – 15 aprilie 1943), pictor avangardist rus.

Din blogosfera.

Punctul de vedere.Un zambet, o floare

Lili3.Paradoxuri – 22

Ioan Usca.Pilda bănăţeanului milostiv

GURA LU` AINŞTAIN – “Dare dă sama, ca să mă bag în zamă dă potroace”

Tu1074.Miercurea fără cuvinte(22)-La meci.

Călin Hera.Om și bicicletă în Șelimbăr

Mirela Pete.Pictorii iernii. Pink Monday

Teo Negură.Şoricul, bideul şi Boboteaza

Teo Negură.But never run…

Gabriela Elena.4, 3, 2, 1…fireworks!

Posted on ianuarie 4, 2012, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 21 comentarii.

  1. Si eu iti multumesc foarte mult, Carmen.
    Sa ai un weekend minunat!

  2. Ce balsam pentru suflet sunt cuvintele tale, Aurora.Iti multumesc mult din tot sufletul.
    Nu ma pricep prea mult la cuvinte, nu mai stiu ce sa spun.
    Iti doresc succes si inspiratie la scris, multa sanatate, bucurii!
    Multumesc mult si pentru urarile de noul an, sper sa se implineasca.
    La multi ani si din partea mea.

  3. Draga Mirela, ma bucur ca ai primit felicitarea.Mi-a venit ideea cand am auzit-o pe mama ca trimite felicitari, insa as fi vrut sa gasesc una mai frumoasa.Din pacate, nu am avut de unde.
    Ce mult ma bucur, cred ca ar trebui sa trimit felicitari prin posta la toate sarbatorile, mai ales ca nu am multe persoane la care sa trimit.
    Iti multumesc mult, Mirela.Mi-ai facut ziua atat de frumoasa si senina!
    Cu drag,
    Gabi.
    Sa ai un weekend minunat si senin!

  4. Un weekend minunat, Cristian.
    Si-ti multumesc.

  5. Multumesc mult pentru urare.
    La multi ani si din partea mea!

  6. Draga CELLA, iti multumim mult, ne dorim sa avem un an bun si sanatate si liniste.
    La fel si voua va dorim din toata inima.
    Cu drag,
    noi.

  7. să aveţi un an bun dacă se poate
    multă sănătate şi linişte, Gabi, te îmbrăţişez

  8. Un autoportret pe care nu ai cum să nu îl remarci. Gânduri bune, Gabi, o zi cât mai frumoasă să ai!

  9. Gabi, draga mea, multumesc pentru frumoasa felicitare! E printre putinele felicitari trimise prin posta, in format clasic si de aceea e cu atat mai valoroasa. Esti o adevarata prietena! Sa fii fericita! 🙂

  10. Admir tenacitatea cu care încerci să cultivi în mintea oamenilor dragostea pentru artă. De-a lungul anului ce a trecut mi-ai reîmprospăta cunoştinţele despre multe picturi de care uitasem şi am aflat de altele despre care nu citisem nimic şi nici nu le văzusem.Îţaţia.i mulţumesc. Ţi-am admirat măiestria cu care ai făcut acele clipuri minunate dăruite Mirelei pentru care te felicit cu toată consideraţia.
    Pentru 2012 îţi urez să fii ocolită de rele şi toate cele bune să se adune. Multă sănătate, prieteni adevăraţi şi linişte sufletească!

  11. un portretist de exceptie, un cunoscator fin al caracterelor umane. Frumos articol, multumesc!

  1. Pingback: Inedit! « • Gabriela Elena •

  2. Pingback: Vechi scăpărări (040112) | Amintiri din filumenie

  3. Pingback: Latraturi ocose (24.12.11) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  4. Pingback: Latraturi ocose (27.12.11) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  5. Pingback: Latraturi ocose (30.12.11) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  6. Pingback: Latraturi ocose (040112) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  7. Pingback: Clipe încremenite (040112) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  8. Pingback: Viaţa-n imagini (050112)

  9. Pingback: Dicţionar de rime « Ioan Usca

Lasă un comentariu