Blog de Blog 2010. Leapşa cu nominalizări

Elisa si Mirela Pete m-au nominalizat la concursul BLOG DE BLOG – cele mai bune bloguri din 2010. Le multumesc si voi face nominalizarile asa cum prevede regulamentul, adica transmit leapsa mai departe.

Nu citesc si nici nu vizitez foarte multe bloguri, din lipsa de timp si poate ca sunt bloguri mai bune si mai interesante, insa am nominalizat pe cei pe care-i stiu, ii citesc si vizitez cat de des pot.Imi plac si-i felicit pe toti pentru postarile lor.Le doresc succes si cat mai multe articole frumoase, cat mai multi cititori!

Regulamentul organic il gasiti pe blogul doamnei Lucia Verona.

Juriul concursului BLOG DE BLOG (reamintesc componenţa acestuia :Lucia VeronaSimona Ionescu, Oana Stoica Mujea, Ştefania Coşovei, Matilda, Ioana Diaconescu,  Adrian Năstase, Adi HădeanAlex Mazilu, Chinezu, George Şerban, Horia GârbeaIonuţ Iancu. Partener: blogosphera.ro.

Ca la orice concurs care se respectă, criteriile de selecţie vor fi vagi şi confuze, regulile se vor schimba fără notificare, iar juriul îşi propune (şi nu mă îndoiesc că va reuşi) să fie cît se poate de subiectiv.


Cum se fac nominalizările?

Nominalizările se fac printr-o leapşă. Toţi cei care doresc să nominalizeze, inclusiv şi în primul rînd membrii juriului, sunt invitaţi să considere această postare ca pe o leapşă şi s-o trateze ca atare. Adică să scrie ceva despre concurs pe blogurile lor, să ia cu copy-paste categoriile, să nominalizeze pe cine vor, apoi să transmită leapşa mai departe.

Care sunt categoriile concursului?

1. Marele premiu – Pentru că-mi place: Mirela Pete

2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie):Cristian LisandruFlavius,GENUNCHIUL LUMIIGabriela Savitsky, Ryana-toamna albastra….sau non-sensul vietii-jurnal, Cristian Dima,

3. Blogul cu cel mai mult umor: Buimacii, Ioan Usca,

4. Cel mai bun cititor/comentator:Diana Emma,Copiii iubirii, Gabriela Elena,

5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei: Gina,Incertitudini, Punctul de vedere, Elenaagachi`s Weblog

6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic:Mihnea,Codex politic.us, Corina Cretu

7. Cel mai informat blogger:Daurel`s Blog, Istorii regasite

8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă:Cristian Dima,Blog cu nabadai, Caius67’s Blog,

9. Cel mai bun blog al unui ziarist: Calin Hera,PA-uri si mirari,

10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri:Theodora ,Hai ca se poate!

11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică):Carmen Negoita, Dumitru Agachi’s Weblog

12. Cel mai bun blog de sport

13. Cel mai bun blog de muzică:Teo Negura,

14. Cel mai combativ blog:Profund Anti basescu, Miscarea Violet, Sibilla.Sfinx777

15. Cel mai activ blogger:Tavi,Octavpelin’s Weblog

16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri:Ioan Usca,

17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby). Aici vor intra blogurile culinare, de modă, de design, grădină, cîini-pisici, călătorii, colecţii. Desigur, juriul va putea să acorde mai multe premii, dacă va fi cazul.CELLA-Loc de iubit, Pasionata de design si parfum, Mirela Pete, Stropi de suflet la vedere, Zamfir Turdeanu’ – un turdean (aproape) ca oricare, cuelisa.com, -X- Rezonanţe Imposibile, pasionata de arta
18. Premiul de popularitate:CELLA.LENESRAU’S BLOG,

Vreau sa mai adaug o categorie:Indragostitii blogosferei.Ii nominalizez pe CRISTIAN LISANDRU si Geanina Lisandru

Pot fi propuse mai multe bloguri la o categorie? Concurenţii se pot autopropune?

Da şi da. Pot fi propuse mai multe bloguri la o categorie. De asemenea, se acceptă propuneri, autopropuneri, denunţuri, autodenunţuri.

Cum va afla juriul care sunt blogurile nominalizate?

Toţi participanţii sunt rugaţi să lase într-un comentariu la această postare un link funcţional spre pagina cu nominalizări de pe propriul blog.
(ex: http://numeleblogului.wordpress.com sau
http://numeleblogului.blogspot.com etc.)

Cînd se încheie faza de nominalizări?

Teoretic, la 1 februarie 2011. În cazul în care juriul va afla, prin metode specifice, că din motive obiective sau subiective, mai sunt amatori de nominalizări şi după data de 1 februarie, termenul poate fi prelungit.

Deci, pînă la 1 februarie, nominalizaţi, nominalizaţi, nominalizaţi!

Din blogosfera.

Teo Negură.O figură cu stil. Sau despre blogul lui Alex Mazilu

Cristian.Coridorul – partea a doua

Cristian Dima.Naufragiatul

Gabriela Elena.Amintirea unei stele

Ioan Usca.Masacrul

Caius6.Tenebre-16

CELLA.ŞEFIA ca asumare responsabilă :)))

Un blog cu năbădăi .Regnul animal

Diana Emma.Încă o leapșă cu cărți

Posted on ianuarie 20, 2011, in concurs and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. Cu multa placere.
    Si succes!

  2. Cu multa placere, domnule Agachi.
    va doresc succes si dvs. si tuturor!

  3. Draga Ryana,
    Din nou iti multumesc pentru mesaj si gandurile tale bune.
    Problemele mele de sanatate nu se pot sfarsi, poate doar sa se amelioreaze din cand in cand.Sfarsitul lor va veni odata ccu sfarsitul meu.
    Nu visez sa castig concursuri, insa pentru mine e important ca am curajul sa particip si asta e premiul castigat. 🙂
    M-ai facut sa zambesc, mai ales ca acum mai adaug un an de cand am aparut pe lume si voi ramane pe-aici cat pot sa-mi folosesc ochii, creierul, mainile…daca se poate, pana la adanci batraneti. 🙂
    Sanatate si tie si sa fii fericita alaturi de ai tai.
    Sa-l pupi pe pisicut din partea mea si a pisicilor mele.
    O duminica minunata!
    Cu drag,
    Gabi.

  4. Multumesc pentru nominalizare. Mult succes va doresc!

  5. Gabi,
    îmi pare rău să aud că problemele tale de sănătate nu ţi s-au sfârşit…un suflet atât de minunat ca al tău nu e drept să sufere…dar ştiu că Dumnezeu îţi va auzi rugăciunile tale în care mereu alături dorinţelor tale şi binele pentru alţi semeni nu mai pun la socoteală şi iuburea ta imensă ptr.animăluţe,şi într-o zi sigur te vei bucura de tot ceea ce meriţi…ţi-o doresc din tot sufletul…şi nu în ultimul rând să cîştigi toate concursurile la care participi:)…dacă şi la acest concurs va intra în funcţiune vreun sistem de vot,o să accesez cât pot de mult în favoarea ta..pentru că meriţi…şi vreau să stai pe aici cît mai mulţi ani posibil chiar pînă la 100..de ce nu am fi şi noi ca în occident că tot mereu vrem să atingem civilizaţia lui,şi să nu mai se ţine cont de vârstă de timp,că pînă la urmă arta nu are vîrstă…îţi doresc un weekend minunat alături de cei dragi şimultă sănătate!:)…

  6. Cu multa placere, Theodora!
    Succes!Si sa castigi fiindca meriti!

  7. Cu placere si cu drag!

  8. Ryana, cu multa placere.M-am gandit la tine fiindca jurnalul tau merita citit de cat mai multi si nu trebuie sa te superi daca nu castigi.
    Nici eu nu ma supar, desi, parca mi-ar placea ca de data asta sa castig si eu un premiu.Macar pentru efortul pe care-l fac.Imi place, insa uneori imi este foarte greu, sunt obosita si nu prea sanatoasa.Mai am si altele pe cap si-mi vine sa renunt de multe ori.la tot. 😦
    Nici eu nu te prea vizitez, cu intarziere raspund la comentarii….
    Sa stii ca mai am pregatite multe articole cu pictorul zilei si sper sa mai fiu pe-aici cat mai mult timp ca sa le aduc la vedere.
    Iti multumesc mult, mi-a facut bine sa citesc mesajul tau.
    Multa sanatate sizile senine!Sa fii iubita si tu!
    Cu drag,
    Gabi.

  9. Gabi…mii de mulţumiri că te-ai gândit la mine!….în altă ordine de idei..eşti singura:)….apoi cum să-ţi spun,nu îmi plac concursurile..nu pot face faţă competiţiei..şi asta din două motive..dacă pierd,sufăr…dacă cîştig,mă simt vinovată..mi se pare că nu merit sau că altcineva e mai bun ca mine….de aceea în general stau deoparte în astfel de cazuri…eu aş dori ca tu şi minunaţii tăi prieteni de aici să luaţi toţi premii,şi eu să mă bucur de acest lucru,şi să admir în continuare sufletul ce-l depuneţi în tot ce faceţi..iar pe tine te îmbrăţişez cu tot sufletul meu cu mare drag,
    Ryanna…
    ps.regret că de la un timp sunt aşa de tare ocupată,că nu mai pot să intru prea des pe aici,abia îmi fac puţin timp să mai scriu cîte ceva,dar sunt bucuroasă că te am în fereastra „casei”mele,şi urmărind zilnic „defilarea” blogului tău stau liniştită că ştiu că eşti acasă că postezi alte articole magnifice,şi că în clipele de relaxare mă întorc la tine cu drag şi încep să îţi răsfoiesc blogul ca pe o carte dragă scoasă din bibliotecă…
    să fii iubită!:)…

  10. Cu multa placere, Gabriela Elena.
    Iti doresc succes si multi cititori!

  11. Mirela, nu e prea mult fiindca asta e adevarul.Imi place cel mai mult.
    Insa te voi nominaliza si la alta categorie:Pasionata de design si parfum.
    Iti multumesc si eu.

  12. Multumesc frumos pentru nominalizare, Gabi.
    Este o surpriza placuta pentru mine.
    Am mai fost nominalizata si pentru Blog literar. 🙂

  13. Gabi, e prea mult. Mult prea mult!
    Multumesc, esti singura care m-a catalogat ca atare, eu deja am nominalizat pe altcineva. Stii, la o adica poti schimba! Ca sa am sansa de a fi Pasionata de design si parfum! Inca odata, MULTUMESC! 🙂

  14. Cu placere, Cristian!
    Succes!
    P.S.Vreau sa mai adaug o categorie si sa te nominalizez pe tine si Geanina!

  15. Mulţumesc pentru nominalizare, Gabi. Gânduri bune!

  1. Pingback: Coridorul – partea a doua « Cristian Lisandru – Proză. Poezie. Uneori, politichie…

Lasă un comentariu