Daily Archives: ianuarie 18, 2008

Evenimente.”Galele Circului,editia a VIII a” si O romanca in Cartea Recordurilor

Am vazut azi dimineata emisiunea Telematinal de pe TVR,de fapt partea cu noul spectacol al Circului Globus,am aflat lucruri inedite,si invitata minunata,romanca intrata in Cartea Recordurilor,care a strabatut 120 de tari fiind bine primita si care,la intoarcere cu diploma de castigatoare,a fost primita de,citez :”lada de gunoi de langa primarie”.Mariea Crasmaru,romanca din Cartea Recordurilor.

Experiment propus de Mihnea

Chiar daca suntem scarbiti de politica si nu-i suportam pe politicieni,cred ca trebuie sa participam la alegeri,as prefera sa aleg omul ,nu partidul.Voi participa si la experimentul propus de Mihnea,am inceput cu aducerea articolului lui pe blogul meu.Amintesc ca sunt doar o oarecare din Romania care s-a saturat sa fie umilita,m-am saturat de saracie,de hotie,de jocurile lor.A venit randul nostru sa ne „jucam”. Localele pe internet.