Egon Schiele, Death and the Maiden

Egon Schiele – Death and the Maiden

Egon Schiele, pictor austriac ( 12 iunie 1890, Tulln (Austria) – 31 octombrie 1918, Viena)

Cristian.MOŞ TĂNASE

Elisa.Roşu ,catifelat,parfumat,superb si efemer

CELLA.Cred

Nataşa.Cerc

Gabriela Elena.Oripilant

Geanina.Strigăt exilat

Cosmin Stefanescu.Rugă – Sânge balcanic (93) poem

Egon Schiele(12 iunie 1890 – 31 octombrie 1918), pictor austriac

Posted on iunie 12, 2010, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini, video and tagged , , , . Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Socata/imi place, am facut si eu! 🙂
    Imediat ce termin aici vin sa beau un pahar sa ma racoresc, sa ma linistesc si poate ca voi reusi sa dorm putin.

  2. CELLA, eu cred ca nici nu trebuie sa fiu mai apreciata decat sunt.De fapt sunt foarte onorata ca voi apreciati ce fac si chiar daca nu ar fi asa, asta-mi place.Inca.
    Macar sa ramana in urma mea ceva frumos, ceva ce am adunat cu multa rabdare asa cum ma pricep.

  3. când vrei răcoare şi zâmbete treci pe la noi:)
    am făcut socată. e acidulată şi absolut bio cu flori de la munte:)))
    http://cella-blogoblomovian.blogspot.com/

  4. mi se pare nedrept că nu eşti apreciată cum binemeriţi pentru ceeace faci
    Schshubert… Gabi!!! ce MINUNĂŢIE!
    e MINUNAT şi virtualul e atât de nedrept

  5. Multumesc, Gabriela.Intradevar, e facut de mine. 🙂

  6. Draga CELLA, iti multumesc mult de tot.
    Am incercat sa aduc aici ce cred ca place sau e de folos tuturor, ca si mie, bineinteles.Acesta e motivul pentru care inca rezist.
    In plus, aflu si eu multe si incerc sa invat ceva.

  7. Felicitari pentru video!
    Cred ca tu l-ai realizat. 😀

  8. treci pe aici, Gabi, binemeriţi
    http://blogulucella.blogspot.com/
    preţuiesc mult mai mult decât pot spune ce eşti şi ce FACI

  1. Pingback: Francesco Francia (c. 1450 – 5 ianuarie 1517), pictor si aurar italian « my heart to your heart

  2. Pingback: Efectul fluture « Cosmin Stefanescu's Blog

  3. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Zei, zeițe, regine, patriciene, generali, gladiatori…la Liceul Gh. Șincai din Cluj

  4. Pingback: MOŞ TĂNASE «

  5. Pingback: Oripilant « Ҩ Gabriela Elena

  6. Pingback: Cerc « Nataşa

  7. Pingback: Roşu ,catifelat,parfumat,superb si efemer « Elisa-gradina mea de vis

Lasă un comentariu