Edgar Degas (19 iulie 1834 – 27 septembrie 1917), pictor francez

Edgar Degas. Self Portrait Saluting

Edgar Germain Hilaire Degas (19 iulie 1834, Paris – 27 septembrie 1917, Paris), a fost un pictor francez din a doua jumătate a secolului al XIX-lea.Alte picturi ale artistului, mai exact balerinele, le puteti vedea aici:Balerinele lui Edgar Degas.

Le place pictura si lor:Mirela, Elisa, CELLA, Ioan Usca, Cristian, Geanina, Gabriela Elena, Diana Emma, Belle de Jour, Bogdan, Caius,

 

Edgar Degas (19 iulie 1834 – 27 septembrie 1917), pictor francez(I)
Edgar Degas (19 iulie 1834 – 27 septembrie 1917), pictor francez(II)

Tot in 19 iulie s-a nascut John Martin (19 iulie 1789 – 17 februarie 1854), pictor romantic englez.

Posted on iulie 19, 2010, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. este unul dintre marii pictori ai lumii dupa pererea mea

  2. a fost un pictor care, desi a trait in perioada revolutii in pictura in franta , nu sa inspirat din natura -atelierul ia fost muza….parerea mea si totyusi a lasat in urma pictura mare ,printre temele prefarate ia fost studiile cu balerine in care cred ca pe linga farmecul feminin a fost marcat si de miscare…etc…

  3. Iti multumesc, Mirela.Sper ca ai admirat si balerinele. 🙂

  4. Mie balerinele imi plac cel mai mult. 🙂
    Si unele nuduri.

  5. Nu am altceva de spus decat ca-mi plac toate.
    O saptamana minunata!

  6. Si nu le-am adunat pe toate! 🙂

  7. Gabi, aici ma inclin cu admiratie si atat.
    🙂

  8. Ciudat… am picturi de-ale lui care chiar imi plac (de exemplu The collector of prints), pe cand altele (de exemplu nudurile si balerinele) nu ma incanta deloc…

  9. În faţa picturilor lui Degas nu sunt foarte multe de spus. O săptămână excelentă să ai, Gabi!

  10. Atâtea picturi frumoase…

  1. Pingback: Balerinele lui Edgar Degas (19 iulie 1834 – 27 septembrie 1917), pictor francez | my heart to your heart

  2. Pingback: Expozitie Stefan Luchian “Univers Artistic” – Muzeul National Cotroceni

  3. Pingback: Expoziţie-eveniment – Ştefan Luchian | - Q Magazine

  4. Pingback: Expoziţie eveniment – Ştefan Luchian – la Muzeul Naţional Cotroceni | Magazin Istoric

  5. Pingback: Giuseppe De Nittis (25 februarie 1846 – 12 august 1884), pictor italian « my heart to your heart

  6. Pingback: Inocentul – VIII « Ioan Usca

  7. Pingback: Edgar Degas (19 iulie 1834 – 27 septembrie 1917), pictor francez - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un comentariu