Paul César Helleu,portretist francez de femei faimoase


Paul César Helleu (17 decembrie 1859 – 23 martie 1927) a fost un artist francez foarte cunoscut pentru portretele de femei faimoase si foarte frumoase din acea perioada, printre care Ducesa de Marlborough,  Contesa de Greffulhe,  Marchiza Casati si Belle da Costa Greene.

Artistul s-a nascut in Vannes, Brittany, France. A inceput ca ceramist, insa la 17 ani, in ciuda dezaprobarii mamei sale ramasa vaduva, tanarul a plecat la Paris sa studieze cu Gérôme si la Scoala de Arte Frumoase.

Paul César Helleu (17 decembrie 1859 – 23 martie 1927), pictor portretist francez

sursa poze

Posted on Decembrie 17, 2009, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Sunt frumoase foc si faimoase. 🙂

  2. Mirela,am trecut pe acolo si nu apare nici un comentariu.

  3. Mirela,eu am scris un comentariu si inca n-am trecut pe acolo sa vad daca a aparut.Stiu ca cei care-si fac bloguri pe platforma aia,o fac pentru reclame ca sa castige niste bani.Asta nu inseamna ca sunt de acord cu copiatul fara mentionarea sursei.
    Eu nu-mi protejez videoclipurile,ma bucur sa stiu ca plac celor care le vizioneaza.
    De fapt,chiar daca muncesc la ele destul de mult,pozele si muzica sunt luate de pe net…
    O seara frumoasa si sper sa ti se faca dreptate!Persoana respectiva ar trebui sa stearga articolul tau sau sa-si ceara scuze si permisiunea sa-l foloseasca.

    Artistul acesta francez imi place,iar femeile desenate de el sunt foarte frumoase. 🙂

  4. Si ce femei frumoase au iesit din pensula lui…

  5. Primul e portretul artistului.Al doilea mi-a placut si mie cel mai mult.

  6. Voi veni sa il iau pe indelete pe acest minunat!
    Printre minunatiile asta eu vin cu ale mele!
    Se poate comenta la adam hoata asa:
    Scrii comentariul, alegi cont google si postezi, il respinge, mai apesi odata fara sa editezi si fara sa pui literele alea si apare comentariul, daca nu il sterge.
    Multumesc !
    O zi frumoasa, nu trebuie sa comentezi, dar am descoperit cum se poate posta la hoata aia. Apropo, tu iti protejeze frumoasele videoclipuri, draga Gabi??
    Zi buna!
    http://cusidesprefemei.blogspot.com/2009/09/parfumul-o-provocare.html#comment-form

  7. Multe tablouri frumoase… Al doilea mi-a plăcut foarte mult…

Lasă un răspuns

