Ninge in blog

Posted on decembrie 5, 2009, in imagini and tagged , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Asa e,dar cica va ninge dupa 15 decembrie.
    Iti place ninsoarea de aici? 🙂

  2. Bine zis, cativa.
    Aia nu e ninsoare, cu 2-3 fulgi lesinati timp de 15 minute, care in doua ore dispar de peste tot.

  3. Cred ca va ninge si afara cat de curand.parca am vazut la TV cativa fulgi la Bucuresti.

  4. Ce frumos ar fi sa ninga si afara.

  5. iarna ca in aceste poze imi place ,dar mi-e groaza de ger.Nici sa respir nu pot cand e ger si nici in casa nu ma simt prea grozav.
    sa auzim de bine maine dupa ora 21!

  6. e singura iarna care-mi place: în fotografii
    brrr

  7. Mirela,astea sunt cateva dintre pozele cu iarna.Am si cu Craciunul,flori de gheata…
    Ma bucur ca-ti plac si-mi pare rau ca nu ai vandut decat un tablou cu iarna.Vin imediat la tine sa le vad si sa le aduc aici,poate iti aduc noroc. 🙂
    O seara linistita la toti!

  8. Si eu multumesc si am sa mai pun poze frumoase cu iarna.Am multe. 🙂

  9. Gabi, sunt senzaționale pozele! Opere de artă, ai ales foarte bine….iarna e atât de frumoasă când e ca în aceste poze!
    Am pus cinci tablouri cu Iarna, mai am cinci în lucru, dar nu se vând (doar Alin a cumpărat, dar pentru a-l face cadou), așa că nu știu dacă merită sa mai muncesc atîta, poate așa, când am mai mult timp.
    O zi frumoasă!

  10. cat de frumooooos, multumesc! 🙂

  11. Sa ninga,dar sa nu fie ger mare ca nu stiu daca ma mai cuprinde paltonul si ce mai am de iarna.
    In plus,ce ne facem cu incalzirea?
    Nu stiu daca putem plati factura la gaz.

  12. Sperăm să ningă şi aievea, că ţin degeaba hainele de iarnă…

Lasă un comentariu