„Viata nu se masoara in numarul respiratiilor,ci in momentele care ne taie respiratia”.

Valoarea timpului:
Pentru a intelege valoarea unui an,vorbeste cu un student care a picat un examen important.
Pentru a intelege valoarea unei luni,vorbeste cu o mama care a dat nastere unui copil prematur.
Pentru a intelege valoarea unei saptamani,vorbeste cu editorul unei publicatii saptamanale.
Pentru a intelege valoarea unei ore,vorbeste cu o pereche de indragostiti care sunt despartiti si vor doar sa  fie impreuna din nou.
Pentru a intelege valoarea unui minut,vorbeste cu cineva care tocmai a pierdut trenul sau avionul.
Pentru a intelege valoarea unei secunde,vorbeste cu cineva care a pierdut pe cineva drag intrun accident.
Pentru a intelege valoarea unei miimi de secunda,vorbeste cu cineva care a castigat o medalie de argint la Jocurile Olimpice.
Timpul nu asteapta pe nimeni.Aduna-ti timpul ramas in fiecare moment si-ti  va fi de mare folos.Imparte-l cu cei pe care ii pretuiesti si iubesti si va deveni mai pretios.

„Viata nu se masoara in numarul respiratiilor,ci in momentele care ne taie respiratia”.
Tu insemni lumea pentru cineva.
Daca n-ai fi tu,cineva n-ar mai putea trai.
Esti special si unic.

Gandeste-te la asta.Poate ca nu realizezi,dar este adevarat 100%.
Cel putin doi oameni din lume te iubesc asa de mult ca si-ar da viata pentru tine.
Cel putin 15 oameni din lume te iubesc intrun mod.
Un zambet de-al tau poate aduce fericirea cuiva,chiar daca nu ii placi.
In fiecare seara CINEVA se gandeste la tine inainte de a merge la culcare.
Cand crezi ca n-ai nici o sansa sa obtii ceea ce-ti doresti,probabil ca nu vei obtine,dar daca crezi ca  Dumnezeu va face ce este mai bine si astepti sa vina timpul Sau,mai devreme sau mai tarziu vei obtine chiar mai mult .
Cand faci cea mai mare greseala pe care ai facut-o vreodata ,vei invata ceva bun din asta.
Cand crezi ca lumea si-a intors spatele catre tine,arunca o privire si vei vedea ca tu ai intors spatele catre lume.
Cineva despre care nici nu stii ca exista te iubeste.
Aminteste-ti intotdeauna complimentele pe care le-ai primit.Uita remarcile rautacioase.
Spune intotdeauna ce simti fata de cineva;te vei simti mai bine daca stie si el si amandoi veti fi fericiti.
Daca ai un prieten foarte bun,fa-ti timp sa-i spui ce simti pentru el.

Posted on septembrie 7, 2008, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Frumos blog …. insa sfaturile astea sunt cu atit mai frumoase cu cit invatam, incet,s le descoperim singuri.

    Vreau sa te intreb daca stii cumva cui apartine citatul din titlu. Este preferatul meu.
    Si iti mai spun unul, care cred ca este al lui Vlahuta:

    „Nimeni nu aiubit cat am iubit eu. Nimeni nu a suferit cit am suferit eu. Asa spunem toti…..si toti avem dreptate.” Imi cer scuze daca nu mi l-am amintit cuvant cu cuvant.

  2. Trexel,de ce crezi ca pun texte din astea cu sfaturi?ca sa-mi intre si mie in cap cateva.Mai am de lucrat putin la cateva capitole…
    Ai vazut ce muzica am in box?

  3. moaaaaama ce de sfaturi…cand naiba sa tii cont de toate?
    🙂

  1. Pingback: Nuci după fiecare masă - Tratament cu apă - DE TOATE PENTRU TOTI

  2. Pingback: Valoarea timpului « Idei Înghesuite

Lasă un comentariu