Toamnă de Ştefan Octavian Iosif

Ștefan Popescu - Inceput de toamna

Ștefan Popescu – Inceput de toamna

Toamnă
de Ştefan Octavian Iosif

Te uită, frunza pică irosită,
Şi vîntul geme prohodind departe !
Puţină vreme încă ne desparte
De iarna tristă, prea curînd sosită !…

Ca un palat pustiu, cu geamuri sparte,
Pădurea noastră tace părăsită :
Eu singur cînt cu vocea obosită
Şi trec prin încăperile-i deşarte…

S-au dus privighetorile măiestre ;
Pustiu e cuibul blîndei turturele…
Ah, unde-i şuierul mierliţei sure !

Pierdut din stolul mîndrei lor orchestre,
Ce trist răsună cînturile mele
În liniştea adîncă din pădure…

Ștefan Octavian Iosif

Ștefan Octavian Iosif (11 septembrie 1875, Brașov – 22 iunie 1913, București) a fost un poet și traducător român, membru fondator al Societății Scriitorilor Români.

Din blogosfera.

Cristian.Cu sentimentul la rever

Nataşa.Deşertăciuni

Caius. Jurământ

Ioan Usca.Bilanţ

Ziarul toateBlogurile.ro

Posted on septembrie 11, 2010, in calendarul zilei, cultura, poezii and tagged , . Bookmark the permalink. 22 comentarii.

  1. Nu stiu unde se gasesc compuneri.

  2. as vrea si eu o compunere despre poezia asta

  3. Anonim, de ce sa ma treci in blogroll?Ai citit pe undeva ca fac link-exchange?
    Nu era suficient sa citesti poezia si sa-ti amintesti sau sa-l cunosti pe marele poet roman?

  4. gata te-am trecut la blogroll. 😀

  5. Sunt de acord.
    Imediat te trec in blogroll si merg sa-ti vad blogul!Fie ca-i interesant sau nu. 🙂

  6. Ma ierti si pe mine, dar si eu as dori un schimb de link cu blogul tau. Al meu insa nu e deloc interesant.
    http://paytricksblog.wordpress.com

    Anunta-ma daca esti de acord.

  7. doctor, multumesc mult.
    Si poezia si poza sunt frumoase! 🙂

  8. Maria, la fel si eu.Te voi vizita cand e posibil. 🙂

  9. foarte frumoasa poezia…descrie toamna asa cum este ea

  10. Multumesc . Te-am adaugat. Si eu voi vizita blogul tau.

  11. Mirela, tu stii asta cel mai bine.Ai pictat tablouri de toamna in culori minunate pe care abia astept sa le prezint intrun nou videoclip. 🙂
    O duminica de toamna minunata tuturor!
    salutari pisicesti Enyei si Serafinei de la mine si pisicile noastre!

  12. Multumesc, Maria.
    Sunt de acord cu propunerea ta, imediat te trec in blogroll, dupa cum vad e un blog interesant pe care il voi vizita.

  13. Fotografia aia imi place in mod deosebit si mi s-a parut potrivita pentru aceasta poezie.La noi e inca o toamna frumoasa si nu vreau sa vad cenusiul mohorat.
    O duminica minunata!

  14. Poeții văd toamna AȘA cum e…sfârșitul zilelor senine, începutul cețurilor și frigului. Toamna e tristă, dar culorile ei sunt frumoase. Noroc cu pictorii! O duminică frumoasă, Gabi, ție și celor dragi! 🙂

  15. Ma ierti ca scriu aici, dar nu am gasit adresa de mail.As dori un schimb de link cu blogul tau,care este minunat. Blogul meu este http://WWW.EULINTERIOR.BLOGSPOT.COM
    Lumina eului interior.
    Daca esti de acord da un semn aici.

  16. Frumoasă reîntâlnire cu poezia lui Şt. O. Iosif. Iar fotigrafia care deschide pagina este deosebită. Un final de săptămână cât mai bun să ai, Gabi!

  1. Pingback: Întâlnire de gradul III | Ioan Usca

  2. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Pisicologie

  3. Pingback: De la capătul lumii « Elisa-gradina mea de vis

  4. Pingback: Bilanţ | Ioan Usca

  5. Pingback: Cu sentimentul la rever «

  6. Pingback: Toamnă de Ştefan Octavian Iosif - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un comentariu