Lady in Blue

Ii invit la dans pe cei carora le place sa danseze, iar cei care nu danseaza sper ca vor viziona cu placere videoclipul.

Ii invit pe Elisa, Mirela, CELLA, Belle de Jour, Cristian, Geanina, Ioan Usca, Natasa, Caius, Bogdan, Diana Emma, Gabriela Elena, Elena Agachi, Dumitru Agachi, Zefir, Vania, Ziarul toateBlogurile.ro,

Posted on septembrie 12, 2010, in muzica, video and tagged , . Bookmark the permalink. 18 comentarii.

  1. Bogdan, ma mir ca nu vrei sa dansezi.Iti dau o sugestie, sper ca nu te superi.
    Fiindca iti place sa faci miscare, ce-ar fi sa mergi la ore de dans?Sunt multi tineri care frecventeaza cursuri de dans si invata dansuri de societate.
    Iti multumesc si eu.

  2. Mirela, ma crezi ca nu-mi amintesc prea bine de melodia asta.imi pare cunoscuta si nu stiu de unde s-o iau.Poate ca e din anii `80 si muzica aia mi-e mai putin cunoscuta?
    O saptamana mai buna si astept inca cateva frunze pentru videoclip.

  3. Aurora, atunci ma bucur si mai mult ca am facut acest videoclip.Eu nu mai dansez si nici n-as dansa pentru nimic in lume.
    Sunt multumita sa ascult muzica si sa vad pozele.Imi place sa gasesc poze frumoase ca sa le pun pe melodii la fel de frumoase.
    Iti multumesc ca ai trecut pe aici.Iti multumesc ca iubesti animalutele si le ingrijesti.

  4. Iti multumesc, Cristian.
    scuze pentru ca am raspuns asa de tarziu.
    O saptamana mai buna!

  5. De dansat nu dansez nici daca mi-ar da cineva greutatea mea in aur… insa melodia e placuta, iar videoclipul chiar reusit, asa ca l-am vizionat cu placere… multumesc! 😀

  6. Eram mica in acea vara, la mare, la Mamaia, cand aceasta melodie a lui Joe Dolan se canta pe terase si pe plaja, la radio vacanta….dar ce minunat suna in aerul acela de vacanta! Felicitari pentru videoclip, foarte reusit! 🙂

  7. Gabi, dansul este una din marile, marile mele pasiuni. Am vizionat de câteva ori videoclipul şi crede-mă că am şi dansat ! Mi-ai prilejuit un start minunat al unei zile de duminică. Imaginile amintirilor mele s-au contopit cu muzica şi superbele tale clipuri şi pentru câteva minute am plutit pe aripile visului frumos. Mulţumesc.

  8. Nu-l mai ascultasem de multă vreme pe Joe Dolan. Frumoasă reîntâlnire muzicală. O duminică plăcută să ai, Gabi!

  1. Pingback: De la capătul lumii - Elisa – gradina mea de vis

  2. Pingback: 13 | Caius

  3. Pingback: Prima zi | Nataşa

  4. Pingback: Luis Pastori (n. 1921) – Strada « Orfiv

  5. Pingback: Garcilaso | Ioan Usca

  6. Pingback: Plimbare duminica « Elenaagachi's Weblog

  7. Pingback: De la capătul lumii « Elisa-gradina mea de vis

  8. Pingback: Lady in Blue - Ziarul toateBlogurile.ro

  9. Pingback: Poate e mai mult decat poti intelege « Gabriela Elena

  10. Pingback: LUP – Epitaf «

Lasă un comentariu