Creatiile din sticla ale lui René Lalique

René Jules Lalique s-a nascut in Ay, un sat mic din  Marne, o regiune a Frantei,  pe 6 aprilie 1860 († 5 mai 1945. A fost designer in sticla, renumit pentru creatiile sale uimitoare de  sticlute de parfum, vaze, bijuterii, candelabre, ceasuri, iar in ultimii ani de viata, pentru  ornamente capota automobile. Firma pe care a fondat-o este inca activa.

Galerie .

site rlalique.com


Posted on aprilie 6, 2010, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Tavi,am ramas placut impresionata si am vrut sa-l cunoasca si altii pe acest artist al sticlei.
    Iti multumesc.

  2. Va multumesc si ma bucur ca va place blogul.Cred ca acesta e farmecul virtualului.Intalnim si descoperim lucruri frumoase si interesante.
    Sper sa mai treceti pe aici de cate ori aveti timp.

  3. O seara linistita,Cristian.
    Iti multumesc.

  4. Sunt deosebite.Cred ca si arta sticlei e la fel de importanta ca toate artele.

  5. Gabi,ce munca a dus artistul pentru aceste creatii din sticla atat de fragile si frumoase,sarutmana,o saptamana minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  6. Am gasit intamplator acest blog si am fost impresionat de calitatea lui. Voi reveni cu placere.
    Felicitari!

  7. Artă – în adevăratul înţeles al cuvântului… Zi bună, Gabi!

  8. Atat de fragile si frumoase…

  1. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Sper că v-am nimerit!

  2. Pingback: Livreşti « Ioan Usca

  3. Pingback: Un post de mulţumire « Elisa-gradina mea de vis

Lasă un comentariu