Pasti Fericit!Hristos a Inviat!

In aceasta perioada, multi dintre noi nu mai avem timp de petrecut pe blog, in universul virtual, viata reala in familie sau la locul de munca e pe primul plan.
Acum am luat o pauza de calculator ca sa urez prietenilor si vizitatorilor blogului meu Pasti Fericit!Sarbatori cu bucurii!

Hristos a Inviat!

Mirela, CELLA, Cristian si Geanina, Ioan Usca, Teo, Ryana, Aurora, Elisa, Gina, Daurel, Lili, DanaCARMEN, Gabriela Savitsky, Punctul de vedere, Flavius, Ulise, Teodora, Sibilla, Tavi, Dictatura justitiei, Alexandra,

Paste 2012 – Pastele ortodox 2012

Iepuraşul de Paşti – un vechi simbol

Posted on aprilie 14, 2012, in religie, sarbatori, video and tagged , , . Bookmark the permalink. 39 comentarii.

  1. sa avem in suflet mereu ,marea si sfinta sarbatoare ai invierii…….hristos a inviat..

  2. Adevarat a Inviat!
    Mirela, chiar am avut un Pasti fericit!

  3. Adevarat a Inviat!

  4. Iti multumesc, Carmen.
    Am avut un Pasti fericit, intradevar!
    Si un Iepuras darnic. 🙂

  5. Iti multumesc mult pentru urari.
    Am avut o zi minunata de Pasti!

  6. Draga Elisa, iti multumesc mult.Am avut o zi de Pasti foarte frumoasa.

  7. Ryana, nu pot sa nu ma gandesc, stiu cum e cand iti dispare un animalut, nu pot ramane indiferenta.
    Nu stiu ce sa spun, tare mi-e teama ca pisicelul mort de pe marginea soselei ar putea fi motanelul tau disparut.
    trebuia sa apara de atata vreme daca ar fi fost in viata.
    Imi pare rau ca nu ai venit cu vesti bune.

  8. Draga Ryana, cum am spus, nu prea mai stau pe-aici, asa ca doar acum raspund la mesaje.IKti multumesc pentru urari, chiar am avut un Paste fericit impreuna cu ai mei!Mai mult, am facut si o mica excursie la manastirea Prislop.
    Blogosfera am caam parasit-o, nu mai postez zilnic, iar pe celalalt blog nu am mai postat de cateva saptamani sau luni.
    Nu voi sterge blogurile, nu vreau sa se piarda tot ce am adunat, toata munca mea, ar fi pacat.
    Iti multumesc foarte mult, vorbele tale imi fac bine, mai ales acum cand nu ma simt prea bine.
    Iti doresc si eu multa sanatate si numai bine alaturi de ai tai!
    Cu mult drag,
    Gabi.

  9. Adevarat a inviat! 🙂

  10. Hristos a Inviat!
    Sa ai Lumina in suflet si in casa! Sarbatori fericite in continuare, draga Gabi! 🙂

  11. ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!
    HRISTOS A ÎNVIAT !!

  12. Sărbători luminoase, pline de speranţă şi voie bună!
    Gabi draga, sa ai parte de un Iepuras darnic 😉

  13. Îți doresc ca aceste zile luminoase ca simbolistică să-ți aducă numai bucurii și fericire !
    Un Paști plin de bucurii !

  14. Gabi, iti doresc o zi de Pasti cu multe bucurii! Sarbatori fericite, draga mea !

  15. P.S.motănelul meu din păcate nu s-a mai întors..într-o dimineaţă am văzut un pisicel ce semăna cu el foarte tare mort pe marginea şoselei nu departe de blocul unde locuiesc..nu ştiu dacă era el,că deşi semăna leit doar codiţa era diferită fiind lungă şi subţire[cea a motanului meu era stufoasă,ptr.că era un metiş]dar ce pot să ştiu,mai ales că el avea obiceiul să-şi smulgă smocuri de blană din codiţă..asta e viaţa!..face de acum trei luni de când a dispărut, dar nu-ţi spun ce dor imens mă prinde uneori de el…mulţumesc că te interesezi de soarta lui!

  16. mulţumesc ptr.mesajul lăsat pe blogul meu!..aveam de gând să trec pe aici oricum,ptr.a-ţi lăsa un gând cu mare drag ptr.marea sărbătoare de mâine împreună cu tradiţionala urare de Hristos a înviat şi Paşte fericit,dar mi-ai luat-o înainte:)..sigur hotărârea am luat-o şi sper ca să nu mă abat de la ea cum am mai făcut-o şi în alte dăţi.dar categoric, din când în când tot voi mai da câte o fugă pe la prietenii mei pe care nu-i pot uita cu una cu două ptr.a le citi frumuseţea gândurilor..regret că şi tu vei părăsi blogosfera dar sper că nu vei închide şi blogul..ai pus atâta suflet în crearea acestor pagini minunate ,ai dăruit atâta frumuseţe spirituală celor din jur,astfel că nu ştiu dacă te va putea uita cineva din cei care te-au vizitat vreodată…şi eu îţi doresc multă.multă sănătate şi împlinirea tuturor dorinţelor,dar nu în ultimul rand ,să ai parte de sărbători pascale plină de lumină şi iubire alături de cei dragi!:)
    Hristos a înviat!

  17. Paul, iti multumesc pentru urare.
    Pasti fericit!

  18. Iti multumesc, Cristian!
    Sarbatori fericite de Pasti!

  19. Paste fericit si tie !

  20. Paşte Fericit, Gabi, multe bucurii şi împliniri alături de cei dragi! Gândurile noastre bune!

  1. Pingback: Vechi scăpărări (100412) | Amintiri din filumenie

  2. Pingback: Vechi scăpărări (160512) | Amintiri din filumenie

  3. Pingback: Alt joc cu poze – 21.04.12 « Florina Lupa Curaru

  4. Pingback: Clipe încremenite (200412) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  5. Pingback: Lătrături ocoşe (200412) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  6. Pingback: Pe chibrituri: Războinic « Blog de Filumenistă

  7. Pingback: Clipe încremenite (180412) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  8. Pingback: Lătrături ocoşe (180412) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  9. Pingback: Pe chibrituri: Lalele « Blog de Filumenistă

  10. Pingback: Alt joc cu poze – 17.04.12 « Florina Lupa Curaru

  11. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 114) « Teo Negură – Trafic cu hituri

  12. Pingback: Calea rugăciunii – Arsenie – 14 | innerspacejournal

  13. Pingback: Filă biografică « Ioan Usca

  14. Pingback: Doar femeia… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

  15. Pingback: Alt joc cu poze – 15.04.12 « Florina Lupa Curaru

  16. Pingback: Viaţa-n imagini (160412)

  17. Pingback: Clipe încremenite (160412) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  18. Pingback: Lătrături ocoşe (160412) « Ulise al II-lea cel Ocoş

Lasă un comentariu