Un trandafir este…un trandafir

 

A rose by any name is still a rose…

Un trandafir,indiferent de numele pe care-l are,e un trandafir…

Posted on septembrie 14, 2009, in video and tagged . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Intradevar,trandafirul e simbolul iubirii.Fiecare culoare de trandafir reprezinta un fel de iubire,mai mult sau mai putin patimasa.
    Toate florile sunt minunate!

  2. Trandafirul a fost, este si va ramane simbolul iubirii. Ferice de cei ce stiu sa-l ofere la momentul si persoanei potrivite.
    Superba floare! Dumnezeu a creat cea mai minunata si iubita floare. iti multumim Doamne pentru acest dar.

  3. Va multumesc ,precis e ceva deosebit.Am mai primit cateva power point deosebite si mi-ar placea sa creez si eu.
    Poate ca voi invata intro zi cand am dispozitia potrivita pentru a invata ceva nou.

  4. Mihaela,imi place si mie floarea aceasta cu spini si atat de delicata,catifelata…
    Mi-a facut placere sa ofer acesti trandafiri muzicali.
    O zi minunata!

  5. Lasati o adresa de mail pentru a va trimite un power point superb cu valsul trandafirilor (imagini si muzica) sau trimiteti pe gheteu_daniel@yahoo.com pentru replay. O sa va placa.

  6. Gabi, trandafirul este cea mai frumoasa floare :). Multumim pentru cel muzical. O zi frumoasa iti doresc!

  7. Si eu iti multumesc pentru trandafirul muzical. 🙂
    O zi minunata !


  8. si multumiri pentru cadoul de dimineata
    o zi foarte buna
    🙂

  9. Iti multumesc,Mirela.Se vede ca esti artista,numai cineva care are suflet de artist poate rosti cuvinte asa de frumoase despre o floare,chiar daca e speciala ca trandafirul.
    Iti multumesc pentru melodie,am si adaugat-o in playlist.
    O noapte linistita!

  10. E deosebita,are ceva special.
    Mie-mi plac multe flori si fiecare mi se pare speciala.

  11. Am cautat mereu o floare care sa exprime mai mult decat un trandafir….orhidee, crini, lalele olandeze….dar nici una nu are „ceva-ul” trandafirului….nu stiu de ce, cum, de unde vine aceasta aura speciala pe care trandafirii, incepand de la cei salbatici, pana la cei inalti, bogati si parfumati, o exercita, ca pe o atractie speciala, asupra mea. Poate ca luna mai, dar mai ales inceputul de iunie, cand proaspeti si inrourati in lumina zorilor matinali de vara, zambesc seninului cu chipurile lor maiestuoase, sa fie „vinovate”, pentru ca inseamna vara si vara mai nseamna si soare, senin, gradini de vis…si trandafiri!!!
    Pentru tine;

  12. Aşa este… Cea mai frumoasă floare…

Lasă un comentariu