Rafael Sanzio, Gustave Moreau, John William Waterhouse, artisti nascuti in 6 aprilie

Rafael-Lady with a Unicorn

Rafael-Portrait of a Youth

Rafael-Portrait of Bindo Altoviti

Rafael-The Three Graces

Rafael Sanzio(* 6 aprilie 1483, Urbino – † 6 aprilie 1520, Roma), pictor şi arhitect de seamă al Renaşterii italiene, unul din cei mai mari artişti ai tuturor timpurilor, deşi moartea sa prematură a pus capăt unei cariere excepţionale.

Raffaello Sanzio (* 6 aprilie 1483 – 6 aprilie 1520), pictor și arhitect italian

Gustave Moreau – Dalila

Gustave Moreau – Apollo and the Nine Muses

Gustave Moreau – Hercules at Lake Stymphalos

Gustave Moreau(6 aprilie 1826, Paris – 18 aprilie 1898, Paris) a fost un pictor, gravor şi desenator francez, unul din cei mai importanţi reprezentanţi ai simbolismului în pictură.

Gustave Moreau(6 aprilie 1826 – 18 aprilie 1898), pictor simbolist francez

John William Waterhouse – A Mermaid

John William Waterhouse – Cleopatra

John William Waterhouse – Windswept

John William Waterhouse – Gather Ye Rosebuds While Ye May 1

John William Waterhouse(6 aprilie 1849 – 10 februarie 1917) a fost un pictor englez pre-rafaelit cunoscut mai mult pentru picturile cu personaje feminine din mitologie si literatura.

John William Waterhouse (6 aprilie 1849 – 10 februarie 1917), pictor englez pre-rafaelit

Tot in 6 aprilie s-a nascut si Arthur Wesley Dow (6 aprilie 1857 – 13 decembrie 1922), pictor american.

Arthur Wesley Dow (6 aprilie 1857 – 13 decembrie 1922), pictor american

Posted on aprilie 6, 2012, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Alexandra, iti multumesc.
    E bine ca omul sa nu stea foarte mult la calculator, mai importanta e viata rela alaturi de familie, prieteni.
    Aici poti veni oricand iti doresti sa vezi ceva frumos, poate vei vedea si celelalte bloguri.

  2. Am fost un pic plecata dar bineinteles ca voi reveni mereu cu placere la tine si o sa intru si pe blogurile date , mercik.

  3. Cristian, am revazut picturile acestui artist simbolist si parca le-as fi vazut prima data.Mi-a fost cam greu sa ma opresc asupra unei lucrari anume, iar lucrarea pe care ai ales-o tu mi s-a parut mai speciala.
    Iti multumesc.
    Sa ai o saptamana mai buna!

  4. Alexandra, ma bucur ca iti place arta.
    Cand ai timp, poate mai vii pe-aici sau pe blogurile pe care ti le-am recomandat.
    Iti multumesc.

  5. Si eu iti multumesc pentru vizita, Melly.
    Sa ai o saptamana frumoasa!

  6. Frumuseţe incontestabilă, la final de săptămână… O adevărată delectare vizuală, spun şi eu.

    „Gustave Moreau – Hercules at Lake Stymphalos”…

    Alegerea mea…
    Gânduri bune, Gabi!

  7. ati prezentat mari artisti ai lumii si ati facut o preselectie frumoasa de lucrari,pentru care va multumesc ,este o pictura care te lasa fara cuvinte……..

  8. Minunate , am stat si mi-am savurta cafeaua de dimineata si am admirat aceste superbe picturi .

  9. Interesante!
    Multumesc pentru clipa de delectare! 🙂
    O zi minunata!

  10. Mirela, cand am pregatit aceasta postare a trebuit sa aleg cateva picturi.A fost greu, insa a meritat.Le-am admirat si m-am bucurat.
    Un weekend minunat si tie, Mirela!

  11. Frumosul Raphael si suavele sale portrete! Un weekend minunat sa ai, Gabi! Imbratisari! 🙂

  1. Pingback: Ilustratori care îmi plac: Ivan Bilibin « Mirela Pete. Blog

  2. Pingback: La mulți ani, Aurora Georgescu! « Mirela Pete. Blog

Lasă un comentariu