Poveste parfumată.Parfumul poveștii parfumate!

Mirela Pete:CLUBUL POVESTEA PARFUMATĂ

La multi ani, poveste parfumata!La aniversarea unui an de poveste parfumată între bloggeri, invitație lansată de Mirela Pete, tema povestii aniversare e Parfumul poveștii parfumate!

Puteți scrie despre parfumul unei flori sau al unei seri de primăvară. Sau despre amintirea unui parfum. Sau orice are legătură cu voi, cu aromele, cu miresmele sau cu gândurile voastre. Pentru că fiecare parfum ne aminteşte de ceva şi fiecare amintire are parfumul ei. Un parfum care nu trebuie să fie neapărat din sticluțe elegante, e mireasma a ceea ce ne înconjaoră și a atât de frumos! ;)

Am raspuns si eu invitatiei cu mult drag fiindca povestea parfumata mi-a adus aminte de o perioada frumoasa si fericita din viata mea si a celor mai multi dintre noi, perioada copilariei atat de indepartate.
Dupa o anumita varsta, cu cat imbatranim mai mult, momentele din copilarie ne apar in fata ochilor ca un fel de film in care am fost actorii principali, ca sa zic asa.
Mi-am amintit cu duiosie de mama si tata, atat de tineri si frumosi, de bunici, matusi, copii, de drumetiile in padure cand mergeam la cules de ciuperci, fragute si flori, de iesirile cu mocanita la raul repede si paduricea din apropierea orasului, de mangaierile si vorbe bune, de povestile citite sau spuse inainte de culcare, de vacantele frumoase…
Mi-ar placea ca si-n aceste vremuri grele pentru cei mai multi, copiii sa aiba copilarie, sa nu se maturizeze de la varste atat de fragede, sa nu mai fie atat de tristi, singuri, parasiti, speriati, pierduti, rataciti.

Au  scris la aceasta tema:

Mirela Parfumul poveștii parfumate
CARMEN Parfumul povestilor parfumate
Florentina Povestea povestii parfumate
Daurel Parfumul modelelor de viata
Lili Parfum de poveste

Doru Punerea genunchiului in pietre
Vanessa Poveste Parfumata

Sara Parfumul povestii parfumate
Lolita Povestea povestilor parfumate la multi ani
Dictatura justiției Parfumul povestii parfumate
Pandhoraa Parfumul povestilor parfumate
Aurora  Povestea poveştilor parfumate
Vero Tangentand parfumul povestii parfumate

Rokssana parfumul poveștii parfumate

Gabi.Poveste parfumată.Parfumul poveștii parfumate!

Au scris povesti:

Mirela Pete.Anteprimăvara. Muzici bune

campanie vALLuntarDana Patranoiu.Școală pentru proști

Lili3.Lorelei – Ionel Teodoreanu

Cristian Lisandru.DRAGOBETE – “Drum”

Ioan Usca.De Dragobete

Gabriela Elena.Când un arc se surpă…

Gabriela Savitsky.Un premier pentru liniştea altora

Teo Negură.Un joc altruist

Ulise al II-lea cel Ocoş.Măi, animalule

Posted on februarie 25, 2012, in blogosfera, povesti, povesti adevarate and tagged , . Bookmark the permalink. 22 comentarii.

  1. Ai dreptate, ma intelegi foarte bine.
    Intradevar, eu am facut clipul, mai demult.
    Iti multumesc foarte mult pentru mesajul tau frumos ce mi-a uns sufletul.

  2. Eu care sunt atât de ataşată de lumea copilăriei şi percep astfel toate mesajele ce duc spre tărâmul numit copilărie, nu numai cu ochii şi mintea, ci cu tot sufletul, cu toată făptura. Clipul este minunat şi cred că tu l-ai făcut, iar povestea ta are atâte petale de nostalgie ninse pe sticlă, încât îmi imaginez că ai strâns troiene de dor în sufletul tău!

  3. Si mie imi pare bine.Ma bucur ca scrii despre suflet, despre viata, sper sa ajung mai des pe blogul tau.
    Iti multumesc, Rokssana.

  4. Poate nu s-au terminat, insa eu asa simt.

  5. Draga Mirela, iti multumesc.ma bucur mult ca sunt prietena cu tine si sper ca lumea blogosferei sa fie mai buna, mai frumoasa.
    Sper ca povestile mele, ale noastre sa fie la fel de frumoase si curate.
    Toate cele bune, succes si inspiratie, Mirela!

  6. imi pare bine ca povestile Mirelei ne-au adus impreuna si ne-am cunoscut putin….tu chiar esti sincera,iar sufletul tau razbate din fiecare rand 🙂

    seara frumoasa sa ai !

  7. Cine stie cu siguranta ca s-au terminat vremurile bune?

  8. Draga mea prietena, am cativa prieteni adevarati in Blogosfera iar tu esti unul dintre ei si inca unul adevarat si sincer!
    De aceea pretuiesc in mod deosebit aceasta calitate sfanta a unui prieten: de a sti sa dea binete atunci cand este salutat!Stii la ce ma refer!
    Ai scris minunat si ma incanta suflul prosapat al apropiatei Primaveri! Imbratisari dragi! 🙂

  9. Iti multumesc mult pentru ca ai trecut pe aici.Sper sa ajung si eu pe la tine sa las un mesaj.Povestea am citit-o si m-a fermecat.
    Intradevar, sunt sincera, poate e bine, poate e rau, dar asa ma simt eu linistita.
    Parca nu-mi vine a crede cum au trecut anii, iar copiii mei sunt mari.
    Toate cele bune, o saptamana minunata!

  10. Buna seara, Gina!
    Numai acum am reusit sa raspund, din ce in ce mi-e mai greu sa ajung pe blog sa postez si sa raspund mesajelor.
    O saptamana mai frumoasa, Gina!

  11. Si din partea me, La multi ani, poveste parfumata!
    Sper ca mai ne voi ajunge pe la tine si ceilalti membri ai clubului de povesti parfumate sa citesc povestile voastre.
    Iti multumesc mult, Carmen.
    Sa ai o saptamana minunata!

  12. Lili, iti multumesc.Ma bucur si eu ca ne-am cunoscut aici.

  13. Sinceră, ca de obicei, ai pus mâna pe o rană. Dorul de propria copilărie.

  14. Bună dimineața, Gabi!
    Se simte în dorul tău candoarea visului de copil. Vine primăvara!
    Să ai o zi frumoasă! !

  15. La multi ani povestii parfumate! ce frumos ca temele propuse saptamânal de Mirela, provoaca fiecaruia dintre noi, nostalgii sau bucurii, si ne uneste pe tarâmul prieteniei si fanteziei.
    Sa ai un sfârsit de saptamâna minunat!

  16. Mă bucur că te-am cunoscut, aici.

  1. Pingback: Parfumul modelelor de viata « Daurel's Blog

  2. Pingback: Parfumul poveștii parfumate « Mirela Pete. Blog

  3. Pingback: parfumul poveștii parfumate | Rokssana's Blog

  4. Pingback: Tangentând parfumul poveştii parfumate « Link-Ping

  5. Pingback: Zefiro torna « Ioan Usca

  6. Pingback: Poveste de vis (70) « Teo Negură – Trafic cu hituri

Lasă un comentariu