Gustaf Tenggren(3 noiembrie 1896 – 9 aprilie 1970), ilustrator american de origine suedeza

Gustaf Tenggren - Sleeping Beauty

Gustaf Tenggren – Sleeping Beauty

Frumoasa din padurea adormita

Gustaf Tenggren - Little Red Riding Hood

Gustaf Tenggren – Little Red Riding Hood

Scufita rosie

Alba ca Zapada si cei sapte pitici

Gustaf Tenggren - Schneewittchen

Gustaf Tenggren – Schneewittchen

Gustaf Tenggren - Die zwölf Brüder

Gustaf Tenggren – Die zwölf Brüder

Gustaf Tenggren - Die Gänsemagd

Gustaf Tenggren – Die Gänsemagd

Gustaf Tenggren - Hansel und Gretel

Gustaf Tenggren – Hansel und Gretel

Gustaf Tenggren - Cinderella

Gustaf Tenggren – Cinderella

Gustaf Tenggren - Cinderella

Gustaf Tenggren – Cinderella

Gustaf Adolf Tenggren(3 noiembrie, 1896 – 9 aprilie, 1970) a fost un ilustrator american de origine suedeza. Tenggren a fost ilustratorul principal la Walt Disney Company in anii 1930, in ceea ce s-a numit Epoca de Aur a animatiei americane, cand s-au produs filme de desene animate ca de exemplu:Albă ca Zăpada și cei șapte pitici, Fantasia, Bambi si Pinocchio.

Gustaf Tenggren(3 noiembrie 1896 – 9 aprilie 1970), ilustrator american de origine suedeza

Tot in 3 noiembrie s-au nascut:

Benvenuto Cellini (3 noiembrie 1500 în Florența – 13 februarie 1571 în Florența) a fost un giuvaiergiu, sculptor și un renumit reprezentant al manierismului italian.

Annibale Carracci (3 noiembrie 1560 – 15 iulie 1609).A fost un pictor italian din perioada baroca.

Din blogosfera.  Rokssana.miercurea fara cuvinte – 27- iubirea este…. Clipe de Cluj.Miercurea fără cuvinte. Clădiri în oglindă Mirela Pete.Miercurea fără cuvinte. De toamnă Ioan Usca.Motanul Încălţat

dictaturajustitiei.MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE Cine ne-a învățat să ne iubim necondiționat și cine ne-a arătat că prețuiește mai mult puterea ?

lunapatrata.Frunza verde de albastru… Teo Negură.Grandomania şi grand-onania la români Cristian Lisandru.Cântec de suflet Pilula lu`Lisandru.GURA LU` AINŞTAIN – “Helena udrea în tabuuri” CELLA.reinventînd poveştile poate Daurel.Miercurea fara cuvinte. Neamuri

Posted on noiembrie 3, 2011, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Imi amintesc in special de Alba ca Zapada, mai ales ca am vazut si filmul de animatie cu desene atat de frumoase!
    O zi buna si tie, Cristian!

  2. Mirela, mi-ai facut o mare bucurie cu aceste randuri.M-am gandit ca s-ar putea sa te intereseze acest artist ilustrator.daca-mi amintesc bine, site-ul are o multime de povesti ilustrate, povesti cunoscute de noi, povesti nemuritoare!
    O zi minunata si tie, Mirela!

  3. CELLA, te-am vizitat si am vazut randurile asternute de tine.povestile ne plac tuturor, doar ramanem copii in adancul sufletului!
    imi plac si mie cartile pentru copii de altadata, au un farmec aparte.Cand ai mei copii erau mici aparusera cart tiparite in Rusia.tare frumoase era atat imaginile cat si povestile.
    Si acum sunt carti minunate, am vazut la televizor si in librarii, Adevarate opere de arta!

  4. Ne amintim de copilărie, Gabi. Şi de toate poveştile ei frumoase. O zi cât mai bună să ai!

  5. Vai, ce m-ai nimerit azi! Un foarte multumesc, nu-l stiam si acum, ca mi l-ai prezentat, o sa-l studiez in amanunt, e fantastic, imi place mult. O zi minunata, draga Gabi! 🙂

  6. ‘cîntăm’ pe’aceiaşi coardă, Gabi, frumoase’s poveştile şi mai mult de atît sugestiile lor îndepărtate
    parcă azi cărţile pentru copii nu-s atît de frumoase precum acelea din care-am învăţat eu poveşti… dar poate mă înşel şi bineînţeles şi copilaşii sunt alţii

  1. Pingback: Benvenuto Cellini, Annibale Carracci, Gustaf Tenggren, artisti nascuti in 3 noiembrie | my heart to your heart

  2. Pingback: Nici acum nu stiu misterul… « lunapatrata

  3. Pingback: Prima întâlnire « Teo Negură

  4. Pingback: Fiul Ploii « Ioan Usca

Lasă un comentariu