La multi ani, Mirela!

La multi ani, Mirela!Multa sanatate, succes in tot ce faci, fericire, bucurii alaturi de Enya, Xaba, Serafina, familia, prietenii tai!

Te asteptam cu povestile despre parfumuri (si nu numai), cu picturi, poze, ilustratii pentru carti…si o carte publicata!  🙂

Mirela Pete.De 6 Martie

Posted on martie 6, 2011, in aniversari, calendarul zilei and tagged , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Gabriela, e ziua Mirelei si ma bucur ca n-am uitat!
    Iti multumesc ca ai trecut pe-aici.

  2. Mirela, de-abia m-am intors de la tine.
    Nu stiam ca n-ai vazut acest post pe care l-am postat inca de la miezul noptii ca sa fiu prima care-ti ureaza La multi ani! 🙂
    Sa ai o saptamana mai buna si mai frumoasa!

  3. Gabi, m-ai dat gata! Eu abia acum am văzut acest post! Nu știu cum să-ți mulțumesc, cuvintele sunt palide față de gestul tău sublim! Să fii fericită și sănătoasă! La restul, mă mai gândesc eu. Voi posta pe blog această urare și linkul căte tine, cu drag! 🙂

  4. Banuiesc ca e ziua Mirelei. Ii doresc si eu „La multi ani” cu drag!

  1. Pingback: De 6 Martie « Mirela Pete. Blog

  2. Pingback: Molotov « Ioan Usca

Lasă un comentariu