„Dar merele, frunzele, umbrele, păsările s-au supărat deodată pe mine.”

Update:Acum am aflat ca Fluffy a murit si a fost ingropat la padure langa celelalte animalute. 😦

Nichita spune:

N-am fost supărat niciodată pe mere
că sunt mere, pe frunze că sunt frunze,
pe umbră că e umbră, pe păsări că sunt păsări.
Dar merele, frunzele, umbrele, păsările
s-au supărat deodată pe mine.
Ca-s om rau si mint, fur, insel, tradez,
Ma bucur de necazul altuia, il invidiez cand ii merge bine,
Torturez, lovesc, ucid fiinte fara aparare…

Asta spun eu.

Fluffy cu o catelusa gasita pe strada

Cineva sau ceva cu doua picioare l-a otravit pe Fluffy cu antigel.Sper ca va scapa cu viata.Ma rog sa scape cu viata.

Fluffy e un catel gasit intro iarna (chiar de ziua mea0.Era mic si foarte bolnav, dar s-a vindecat si a crescut mare.Are obiceiul sa latre la oameni (unii aau facut reclamatii),  de aceea e tinut legat cateodata, e si castrat…

De astazi nu stiu cat voi mai avea timp sa fiu pe-aici, incerc sa programez cateva articole pe care le-am pregatit din timp.Voi incerca sa raspund la comentarii, daca nu reusesc, va rog sa nu va suparati pe mine.
Trebuie sa stau cu mama mea si s-o ajut, mai trebuie sa-l supraveghez pe Fluffy, catelul famailiei surorii mele mici, otravit cu antigel de o fiinta bipeda.

De pisicuta are grija mama, iar eu doar o mangai si o dragalesc.

Astazi nu lipseste pictura, e ziua lui Rembrandt van Rijn.

Rembrandt Harmenszoon van Rijn (15 iulie 1606, Leiden – 4 octombrie 1669, Amsterdam), pictor olandez din secolul al XVII-lea, considerat unul din cei mai mari pictori din istoria artei, celebru şi pentru desenele şi gravurile sale.

Galeria cu picturile lui o puteti vedea in articolul meu de anul trecut dedicat acestui mare artist, Rembrandt van Rijn.

Din blogosfera.

Gabriela Elena-Copilarie marcata…

Ioan Usca-Inocentul – IV

Nataşa – Pe tablou

Cristian -ŢARA CONTESTAŢIILOR

Calin-Ziua fără bolovan

Elisa.Stare de spirit-2

CELLA.povestea Visul

Bogdan.Pentru cine scriu eu?

DianaEmma-Somnul

Gabriela Savitsky.Isabela

Posted on iulie 15, 2010, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , . Bookmark the permalink. 17 comentarii.

  1. Ma bag si eu in seama fiindca e asa.
    Nu cred ca ti-am spus, dar vecinul ala guraliv nu ma mai saluta.

  2. Niciodata nu ai cum sa placi tuturor; in locul tau nu mi-as face nici un feld e probleme pe tema asta. 🙂

  3. Draga Elisa, iti multumesc mult de tot pentru gandurile tale bune.Incerc sa am grija de toti si toate, si de mine am grija in unele privinte.
    De exemplu, am pus piciorul in prag, cum se spune si am raspuns unui nesimtit de vecin care da din gura si se leaga de toti.
    De atunci nu ma mai saluta.
    Iti doresc si tie multa sanatate si sa ai grija de tine, de toti ai tai, de gradina ta de vis.
    Cu drag,
    Gabi.

  4. Criminali, asta sunt cei care au dat cu toporul intru animalut.

  5. Oare de ce sunt oamenii asa de rai?oare de ce nu-i putem opri sa faca rau?Nu stii cine a otravit cainii vostri?Acesti oameni trebuie pedepsiti pentru faptele lor.
    Poate ca si noi avem o vina ca nu suntem mai luptatori.
    Si totusi o veste buna.ma bucur ca pisicutele au fost salvate.Ma bucur ca iubesti animalutele si iti doresc numai bine!

  6. Cei care fac asta sunt niste ucigasi cu sange rece care ucid din placere si rautate.

  7. Draga CELLA, nu-i inteleg pe acesti oameni si nu stiu cum putem sa-i oprim, sa-i facem sa inteleaga, sa cunoasca, sa invete.
    Avea dreptate Mirela, mai exact prietena ei, Pisica cand se intreba daca suntem un popor de barbari.
    Suntem si chiar mai mult de atat.
    Nu am vazut decat un tablou de rembrandt cand am vizitat Muzeul de Arta din Bucuresti( cu peste 30 de ani in urma).Tin minte ca m-am oprit in fata tabloului si nu ma mai saturam privindu-l.
    Dar imi plac si reproducerile, am un fel de nebunie cand adun picturile pentru o galerie de arta.Pe toate le-as aduna.
    Incerc sa fiu mai des langa mama, mai ales de cand nu mai lucrez, parca suntem mai apropiate si cu ea si intre noi, fetele ei.
    E cam bolnava si are dureri mari, de-abia se misca. 😦

  8. Draga mea Gabi,ai grija de sanatatea ta,de mama ta si de tot ce poti tu sa ai in grija,ai grija de viata ta 🙂 Te imbratisez.

  9. P.S Nu cu piciorul, cu toporul i-au dat.

  10. Imi pare tare rau. Si un caine al meu si al bunicii, ambii au fost otraviti. Catelusei mele i-au turnat ceva chimic si i-a ars tot parul intr-o parte si nu mai creste, plus ca i-au dat cu piciorul intr-o labuta si de atunci merge cam stramb. Saptamana trecuta am gasit 4 pisicute abandonate aproape de curte, doar pentru ca erau fetite, una e la mine si de restul am auzit ca niste oameni le-au ingriit, si sper ca le-au si luat. Oamenii sunt atat de rai cu oamenii , apai cu sufletele nevinovata:(

  11. Cei care pot sa faca asa ceva sunt adevaratele animale; nu saracii catei sau pisici…

  12. despre bipezii care otrăvesc animăluţe „numai de bine” 😦
    mă abţin,mi-au otrăvit 2 căţei şi numai eu ştiu ce şi mai ales cum am trecut prin experienţele acelea
    NICHITA, merci 🙂
    ştii … eu am rămas, de cînd am stat mult prea mult cred în „sala Rembrandt” din Ermitaj, cu un soi de anxietate care mi se declanşează automat şi inexplicabil ori de cîte ori văd reproduceri ale tablourilor lui. e atît de ciudat ce mi se întîmplă şi n-am vrut să „merg pe fir” pînă la capăt pentru a-mi explica. oricum, senzaţia nu a fost şi nu-mi este de „bine” ci de un soi de teamă vecină bună cu un pre atac de panică.
    ce mult mă bucur pentru tine că încă mai ai pe cine alina, că încă o mai ai lîngă tine pe mama ta. ce mult înseamnă. cît de mult îmi lipseşte, fizic, da’ cît de mult „o am” şi eu pe draga mea cînd mi greu.

  13. Cristian, astfel de oameni sunt printre noi si nu se feresc sa ne arate ca nu le pasa de viata nimanuit in afara de-a lor.Unii o arata pe fata, altii, cei mai multi, pe ascuns, la intuneric.Desi se dau drept anonimi, pot fi chiar persoane de langa noi:cunoscuti, colegi, vecini…
    Sa nu-si gaseasca linistea si sa le viseze noptile pe toate acele fiinte carora le-au luat viata sau le-au chinuit!

  14. Doamne, nu scăpăm de astfel de oameni fără suflet? Trist. Gânduri bune, Gabi, sper ca acel căţeluş să se pună pe picioare. Ar trebui să li se aplice acelaşi tratament indivizilor ăstora.

  1. Pingback: Inocentul – V « Ioan Usca

  2. Pingback: ŢARA CONTESTAŢIILOR «

  3. Pingback: Stare de spirit(2) « Elisa-gradina mea de vis

Lasă un comentariu