Sibilla are nevoie de ajutor

tears for a Mother 10

Sibilla,cea care lupta de cativa ani cu „sistemul ticalosit”,mai exact a demascat neregulile care se intampla la Protectia Copilului din judetul Caras-Severin,ne cere ajutorul.Are nevoie de un loc de munca oriunde altundeva in Romania in afara de Caras-Severin,locul in care s-a nascut ,a crescut,a muncit si a devenit mama.Pentru ca nu s-a lasat intimidata de amenintari si fiindca mafia,coruptia conduce Romania,Sibilla e nevoita sa plece ca sa-si creasca baietelul,un talentat violonist.
Nu stiu cum as putea s-o ajut mai mult decat facand cunoscuta povestea ei.
Oare in Romania guvernata de pedelisti si Basescu nu se va face odata pentru totdeauna curatenie?Ticalosiile si neregulile,coruptia,mafiotii vor continua sa faca legea?

Sibilla:

Mi-e greu sa fac acest pas! Dar… a venit si acest moment, il anticipasem din clipa-n care am decis pe ce parte-a baricadei sa ma pozitionez in lupta cu coruptii si coruptia. Nu mi-e rusine deloc, nu am de ce sa ma rusinez, nu sunt mandra, mandria-l pierde pe OM, sunt DEMNA si, sunt mama, sunt unul din romanii care-au razbit in viata NUMAI prin munca si, da, subliniez, sunt unul din atat de putinii Avertizori, Luptatori intr-un stat mafiot – si ma doare sufletul ca e astfel – sunt in situatia de-a incerca, iata, SI in acest fel, sa nu ajung sa ma asez la valau cu porcii, sa raman EU.
Greu acest pas, si, decizia de-a-l face nu necesita explicatii de natura sa sublinieze mai mult decat doresc… cei ce cunosc, cei ce au trecut prin situatii similare, Oamenii ce stiu sa citeasca mai ales printre randuri si dincolo de taceri, vor intelege exact ce spun, nu altceva. Lor ma adresez, restul,* judecatori *, sau orice altceva, sa traga ce concluzii doresc, nu voi raspunde provocarilor * binevoitoare *, nici ironiilor ieftine, nu-mi arde. Sunt altele, mult mai importante care ma ard si ard, la fel cum dau nopti de insomnie, atator alti romani in situatia mea… nadajduiesc ca se vor abtine.
Asadar, iata, fac un APEL LA NIVEL NATIONAL, in speranta ca, cineva, in aceasta amarata tara ma va auzi !
adresa mail – sibilla_poesis@yahoo.com
nr. tel. mob. – 0727256059

Mai multe cititi pe blogul Sibillei.

Bloggerita Sibilla a fost sanctionata -primul blog sanctionat din Romania.

Posted on august 28, 2009, in Romania, social, tragedie, umanitare and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Mirela,ma bucur cand pot fi de folos si nu pot ramane indiferenta la suferinta sau necaz.Sper ca Sibilla sa treaca cu bine peste aceasta noua incercar si as vrea sa nu mai existe atata nedreptate niciunde.
    Mi-a facut placere sa te vizitez si m-am uitat cu multa placere la pozele cu Enya si Serafina.E si normal ca noi sa simtim si sa ne exprimam „pisiceste” in unele cazuri.Poate ai observat ca si eu sunt un pisoi zburlit aici in padurea cea verde cu multe povesti. 🙂
    Cred ca motanul nostru a simtit ca e vorba despre el fiindca a facut o saritura pe umarul meu chiar acum cand scriu mesajul.Toate trei pisicile sunt in jurul meu si asteapta sa merg la culcare.
    Un weekend minunat si abia astept noutatile!
    Gabi.

  2. Sper din suflet ca Sibillla sa isi implinesca visul de a trai in liniste o viata frumoasa si adevarata, ca si sufletul ei cinstit.

    Multumesc din suflet, Gabi, pentru vizita pe care mi-ai facut-o! Ma bucura aceste dovezi de prietenie, stiind ca esti prietena CELLEI!!! Cum ai si pisici, mi-ai intrat definitiv sub piele…ca sa ma exprim „pisiceste”. Pup motanul care seamana cu Serafina fiicei mele si pe ceilalti draguti cu blanite. O noapte frumoasa si o zi buna maine!

Lasă un comentariu