Moş Crăciun,Père Noël,Weihnachtsmann,Father Christmas,Mikulás


Cum se spune „Moş Crăciun” în alte ţări

Afganistan- Baba Chaghaloo

Africa de Sud- Vader Kersfees

Albania -Babadimri’

Armenia- Gaghant Baba

Bosnia şi Herţegovina Deda Mraz

Brazilia- Papai Noel

Bulgaria- Dyado Koleda

Chile -Viejito Pascuero

Danemarca- Julemanden

Egipt Papa Noël

Estonia- Jõuluvana

Finlanda- Joulupukki

Franţa- Père Noël

Germania -Weihnachtsmann

Grecia- Άγιος Βασίλης-Άyos Vasílis

Iran -Baba Noel

Irlanda -Daidí na Nollaig

Italia- Babbo Natale

Lituania- Kalėdų Senelis

Malta San- Niklaw

Marea Britanie- Father Christmas

Norvegia- Julenissen

Olanda- Kerstman

Polonia -Święty Mikołaj

Portugalia- Pai Natal

Rusia -Ded Moroz

Serbia -Deda Mraz

Spania- Papá Noel

Statele Unite- Santa Claus

Suedia -Jultomten

Turcia -Noel Baba

Ungaria- Mikulás

Posted on decembrie 11, 2009, in Craciun, imagini and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Si eu multu… ca ai trecut pe la mine.
    O duminica minunata tie si lui Sakura!

  2. 🙂
    multu de …vocabularul craciunizat draga gabi
    🙂

  3. Draga Mirela,acusica vin sa ascult,iar mai incolo te invit si eu la colinde frumoase (care-mi plac in mod deosebit).
    Iti multumesc mult pentru dedicatie.

  4. Cristian,daca crezi in el,sa stii ca vine si la voi. 🙂

  5. Draga Mirela,mai intai as vrea sa stii ca si eu sunt lipsita de entuziasm inca de acum cativa ani.Pana si Craciunul,spiritul Craciunului nu ma mai entuziasmeaza,poate de aceea incerc sa-l ajut putin,ajutandu-ma si pe mine,ca sa zic asa.
    Sunt fara nici un chef,dezamagita,obosita si mai am…
    O zi frumoasa!

  6. Si eu iti multumesc pentru vizita.
    M-am grabit fiindca cred ca va trebui sa stau mai putin pe aici.
    Urmeaza colindele la care te invit cu drag. 🙂

  7. Gabi, vino sa asculti colindele, sper sa iti placa dedicatia!

  8. Ma bucur ca la tine vad o scanteie dn spiritul Craciunului…Gabi, ai observat cat de lipsita de entuziasm e lumea???
    Poate ne mai trezim până la Pere Noel! Zi buna!

  9. multumesc! hi, hi, si eu vroiam sa fec listuta asta, dar mi-ai luat-o inainte 😀

  1. Pingback: Dimineață parfumată de Crăciun « my heart to your heart

Lasă un comentariu