Semn 5:Întrebări În timp

În timpul din urma (nici nu mai stiu de cand), nu mai sunt eu cea care credeam ca sunt.Exist doar si in viata reala si aici in acest univers infinit.As pleca departe si nu as pleca.As cauta sa cunosc mai multe si n-as cauta (nici nu caut).

Daca n-ar fi evenimentele din calendarul zilei, n-as stii ce sa postez aici.Acest loc ar ramane inghetat si uscat chiar daca e asa de verde.

Si totusi sunt bine, chiar foarte bine as putea spune.Azi am pregatit chiar o galerie de pictura care sper sa placa celor care trec pe aici.

Semn 5

Ca şi cum ai vedea munţii plângând,
ca şi cum ai citi din deşerturi un gând,
ca şi cum ai fi mort şi totuşi alergând,
ca şi cum ieri ar fi în curând,

astfel stau palid şi trist, fumegând.

Întrebări

Trăim un prezent pur?
A trai inseamna timp?
Timpul este tot ceea ce nu înţelegem?
Timpul este tot ceea ce nu suntem noi?
Există timp acolo unde nu este nimic altceva?
Timpul este fără să fie?
Timpul este însuşi Dumnezeu?
Inima mea bate în timp?
Sunetele, mirosurile,
pipăitul, gustul, vederea
sunt chipuri ale timpului?
Timpul este legat de lucruri?
Timpul este legat de cuvinte?
Gândurile sunt timp?
Timpul este însuşi Dumnezeu?
A fi, înseamnă timp?
A avea, înseamnă timp?
Ceasurile sunt bisericile noastre
de mână sau de buzunar,
de perete…
Ne rugăm luând cunoştinţa
de bataia lor înscrisă pe cadrane…

În timp

Totuşi, eu am văzut o pasăre
care a ouat în timp ce zbura…
Totuşi, eu am văzut un om plângând
în timp ce râdea…
Totuşi, eu am văzut o piatră
în timp ce era…

Posted on noiembrie 21, 2009, in poezii and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. CELLA,iti multumesc si tie si lui Nichita .Cred ca el m-a ajutat sa gasesc semnele si intrebarile noastre la care mai caut raspunsuri cand pic pe ganduri.
    Va pup si eu!

  2. păi… nţ, nţ… te cert, da?
    ‘semne’-le? fără mine? 😆
    NICHITA zice să te pup, te-am pupat 😆

Lasă un comentariu