Daily Archives: ianuarie 9, 2009

Pisica de mare

Zilele trecute am citit un comentariu de la Andreea care mi-a facut mare placere si de aceea azi povestesc ceva despre pisica de mare.Nu e ruda cu mine,care-s o pisica de uscat si traiesc pe langa sau in casa omului,dar e si ea o…pisica.Insa e cam periculoasa,nu ca mine.

Common Stingray 013

Unde traiesc? Imi place in Oceanul Pacific, Indian sau Atlantic dar nu si in Oceanul Antarctic care este atat de friguros. Unele dintre noi prefera chiar lacurile si raurile din America de Sud. Oricum tuturor ne plac apele putin adanci, calde, tropicale, in jurul insulelor si coastele continentelor. Oamenii ne zaresc adesea pe plajele oceanelor.

Cum arat eu? Corpul este mare, aproape rotund ca un disc, am o coada lunga si subtire cu mici ghimpi la capete. Pe partea din fata am doua aripi. Cand inot, arat ca o pasare. Branhiile si gura se afla pe partea dorsala. Uneori pe cap am 2 pete care arata ca 2 coarne. Cu ele imi duc mancarea in gura. Am dinti scurti si ascutiti. Pielea este moale si neteda.

Ce culoare am? Sunt de mai multe culori pe spate, de la gri deschis la gri inchis, maro sau cu diverse combinatii de culori: alb, galben, verde, iar coada este neagra. Pe fata sunt de culoare deschisa, de cele mai multe ori alba.

Cat de mare sunt? Difer ca marime in functie de subspecia din care fac parte. Pot avea 1,5 m, 2 m, 4 m sau chiar 6 m. Cat de mult cantaresc? Pot fi unul dintre cei mai grei pesti si uneori cantaresc mai mult decat un rechin.Pisica de mare

Sursa poze.