Daily Archives: ianuarie 1, 2009

Calatoria mea prin lume de Anul Nou

Sursa poza

Bun venit Noului An 2009!Sa fim sanatosi,fericiti,sa traim mai bineeee!!!

Sper ca v-ati distrat placut de Revelion oriunde ati petrecut:acasa,la restaurant,la tara,la prieteni,in familie,cu iubita.

Eu sunt foarte obosita dupa aceasta noapte de Anul Nou.Nu,nu va ganditi ca am petrecut cine stie cum pentru ca v-ati insela.

2009sydney

In aceasta noapte magica de An Nou am fost plecata intro calatorie in jurul lumii asa ca am avut parte de mai multe nopti de revelion intro singura noapte.Cam incalcita exprimarea mea,dar n-am gasit alte cuvinte.

moscow

Si cum puteam sa nu fac poze din toate acele locuri vizitate cand se stie ce mult imi plac mie pozele.Le-am adus aici sa le arat si celor care ma viziteaza,prieteni si necunoscuti.

new-year-2009pariseiffel

happy-new-year-2009

melbourne

scotland-2009

Sper sa va faca placere.Acum merg sa ma odihnesc ca ma cam dor picioarele si-s asa de umflate de simt ca-mi pleznesc.Am zis-o!

happy-new-year-hong-kong

2009-sydney

Inca o data va urez tuturor La multi ani!

oslo

eiffel-tower-new-year-2009

sydney-fireworks

Sursa poze.