The last Rose of Summer


Celtic Woman – The last Rose of Summer

Nu uitati ca-n aceasta noapte, dupa miezul noptii va ploua cu multe stele,  Perseidele:Mirela, Cristian, Ioan Usca,

Posted on august 12, 2010, in muzica, video and tagged , , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. N-am ratat-o, dar n-am vazut stele cazatoare de pe geam si n-am avut rabdare sa stau mai mult cu ochii pe cer.Din fericire, le-am vazut acum cativa ani.

  2. Si cum te-am citit de-abia azi am ratat ploaia de stele. 😦

  3. E ultimul trandafir din ultima luna de vara.Vor urma si trandafirii toamnei. 🙂

  4. Chiar ultima??of!!

  5. M-ar interesa, de ce nu?
    Te voi adauga si eu in blogroll, dar nu am categorii.

  6. CELLA, sa fotografiezi trandafirii si sa ni-i arati si noua! 🙂
    Iti multumesc.Mult de tot.

  7. Multumesc, Mirela.
    Mai sunt trandafiri, am vazut zilele trecute la o vecina de-a mamei trei trandafiri de culori diferite pe care i-a taiat din gradina.
    Toamna e deja la usa, ca sa zic asa.Pe aici e plin de frunze uscate si cazute, m-am mirat ca multi copaci arata ca toamna.
    O zi senina si voua!

  8. Nu e nimic de spus, doar de ascultat.Iti multumesc, Cristian.
    Un weekend minunat!

  9. Am o propunere pt tine http://www.axyy-filme.com in dreapta am acolo o categorie : BLOGURI INTERESANTE
    te-ar interesa sa ajungi acolo daca da,da un replay la mesaj sau
    Add id messenger alex_mihai50@yahoo.com

  10. VAI !!!
    am să fotografiez pentru Mirela trandafirii 🙂 e lumea lor ÎNCĂ!
    superb, a cîta oară o spun ? binemeriţi de fiecare dată

  11. Minunată muzică, minunat videoclip…Dar, dar mai sunt trandafiri!? Sau unii n-au înflorit încă, sper! Să nu vină toamna atât de repede, vara e cea mai frumoasă….după primăvară! O zi senină! )

  12. Atunci când este vorba despre Rieu nu sunt multe de spus. Superb. O zi bună, Gabi!

  1. Pingback: Pregătiri « Elisa-gradina mea de vis

  2. Pingback: Filantropică « Ioan Usca

  3. Pingback: The last Rose of Summer - Ziarul toateBlogurile.ro

  4. Pingback: VIAŢĂ «

Lasă un comentariu