Pe strada Brancusi din Hunedoara locuiesc ucigasi de animale

Hunedoara, cartierul O.M. (Orasul Muncitoresc)

Poza gasita pe net, AICI.

M-am nascut, am copilarit, am crescut intrun cartier frumos, cel mai vechi cartier de blocuri al Hunedoarei, O.M. (Orasul Muncitoresc), cartier construit pentru muncitorii veniti sa lucreze la combinatul siderurgic.

Blocurile sunt de fapt niste case cu patru apartamente sau doua, unele au un etaj, altele doar parter.In jurul acestor case erau gradini, inca mai sunt gradini si curti, dar s-au construit o multime de garaje si fel de fel de constructii…Totul e schimbat si nu-mi mai place sa trec pe strada copilariei mele, n-o mai recunosc.Aproape in fiecare curte sunt catei si pisici, unii mai mari, altii de rasa.Cateii mai latra ca toti cateii, iar pisicile care nu-s tinute in cas isi fac nevoile si prin gradini cum e peste tot in lumea asta.

Copiii se joaca si isi plimba cateii, uneori fac si ei galagie ca toti copiii din lume.Poate ca fac si boacane cum am facut cu totii.

Din pacate, pe strada Brancusi din hunedoara vietuiesc niste fiinte care-si spun oameni, domni sau doamne si care ucid cu sange rece animalele deranjati de latratul cainilor sau mieunatul pisicilor.Aceste fiinte sunt deranjate si de larma facuta de copiii care se joaca si fiindca nu suporta pacea si armonia in comunitate, fac reclamatii peste reclamatii si ucid cu sange rece si fara nici o remuscare animalul pe care-l prind.Cu otrava, cu lovituri si cine stie ce alte metode mai folosesc.

L-au ucis si pe cainele copiilor surorii mele mici, doar pentru ca latra.

Sper ca aceste randuri sa fie citite de cat mai multi hunedoreni, in special cei care au avut de suferit de pe urma fiintelor ucigase si poate ca vom reusi sa aflam cine-s criminalii pentru ca acestia sa nu scape nepedepsiti de lege.Daca la noi nu se poate, sa nu uitam ca facem parte din UE.

Din blogosfera.

Andrei Pavel.1 an de blog

Ioan Usca.Inocentul – V

Elisa.Dacă vreţi să revedeţi

Bogdan.La multi ani,  mama!

CELLA.Şşş…

Natasa.Pe tablou

Belle de Jour.Baixa

Mirela

Diana Emma.Momente Master Card

Gabriela Elena.Gropi, gropi, gropi

Cristian.PULBERE DE ORIZONT

Posted on iulie 16, 2010, in povesti adevarate, protectia animalelor, Romania, social and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Multumesc foarte mult pentru informatie.O voi cauta pe doamna vicepresedinta a FRPCA din Hunedoara si sper ca putem face ceva pentru a-i opri pe ucigasii de animale.

  2. Luati legatura cu Gabi Gutu, vicepresedinta FRPCA din Hunedoara pentru a lua masurile necesare impotriva acelor persoane.Impreuna actionati impotriva celor care isi spun ca sunt totusi OAMENI.

  3. Draga Elisa, nu-i inteleg deloc si nu-i mai suport.Insa trebuie sa-i aflu si precis voi afla de la cunostintele pe care le mai am pe acolo.Trebuie sa-i intalnesc si poate ca nu le este teama sa spuna.Stii, unii accepta sa le fie omorate animalutele doar sa aiba liniste, mai ales daca reclamantii sau criminalii sunt oameni destul de importanti sau certareti si rai.
    Si azi dimineata cand am fost pe acolo, se auzeau cainii latrand din curtile caselor.iar din zonele verzi de langa blocuri , emana un miros de hoit din ce in ce mai puternic pe zi ce trece.
    nu m-ar mira ca acolo sa fie aruncate animale omorate de criminalii lasi si cruzi. 😦
    O duminica frumoasa si tie!

  4. Gabi,
    imi pare asa de rau sa aud asta,nu,nu-s oameni aceia,orice ar face animalutele ele nu-s de vina insa oamenii sunt modificati genetic daca fac asta.Stim ca este impotriva firii lucrurilor sa ucizi fiinte vii care nu numai ca nu-s daunatoare ci dimpotriva.
    Sper sa se afle cine a facut asta si sa fie pedepsiti.
    Draga mea,credeam ca am pus pingback la postarea aceasta si nu-l vad,il mai pun inca o data ,cu drag pentru tine.
    Duminica placuta si bucurii 🙂

  5. Gabriela, cand citesc povestea ta, simt ca-mi creste tensiunea si parca vad figura ursuza de care vorbesti.asemenea figuri, unele tinere altele mai putin tinere, se gasesc peste tot su fac rau intotdeauna.
    Nu vreau sa-i lasam sa-si faca de cap, trebuie sa-i oprim!

  6. Iti multumesc, Belle de Jour.Insa nu mai vreau sa le permitem acelor fiinte sa le faca rau animalutelor, ale noastre sau ale strazii.
    Trebuie sa-i oprim si pentru asta ar fi bine sa fim mai hotarati si curajosi.da, curajosi si puternici.
    Voi vorbi cu niste fosti vecini, trebuie sa stie, trebuie sa banuiasca macar cine sunt ucigasii strazii.

  7. Si eu imi aduc aminte de un catel, Rex era numele lui, care pazea cu mare grija pe toti locatarii celor doua blocuri vecine.
    Era indragit de toti copiii.
    Eu dimineata cand mergeam la scoala ii duceam cate ceva, iar el ma rasplatea cu tot felul de dragalasenii.
    Mama ne privea amuzata de la geam. 🙂
    A fost otravit de un batran ursuz care nu-i suferea latratul. 😦

  8. da gabi, am citit
    imi pare rau ca s-a intamplat asa. singurul lucru care se poate face este ca orice catel sau pisi sa fie ferite de interactiunea cu astfel de animale bipede
    pare foarte foarte rau de incident

  1. Pingback: PULBERE DE ORIZONT « Cristian Lisandru

  2. Pingback: Azi e ziua mea « Elisa-gradina mea de vis

  3. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Creație de diplomă, premiu și creație de parfum

Lasă un comentariu