14 iulie

 

Incep cu o stire trista.In aceasta zi, chiar de ziua nasterii sale, Madalina Manole s-a stins din viata.Se spune ca s-a sinucis.Imi pare rau, parca e prea mult pentru mine sa aud intro saptamanade doua sinucideri ale unor persoane cunoscute si de tragedia cu cei patru fratiori sufocati intro lada de faina.Si cum nu am chef sa postez ceva, am ales sa pun link-urile unor articole de anul trecut cu evenimente intamplate in ziua de 14 iulie.

Gustav Klimt. Death and Life.

Gustav Klimt, (14 iulie 1862, Baumgarten/Viena – †6 februarie 1918, Wien-Neubau) a fost un pictor şi decorator austriac, lider al avangardei vieneze şi unul din fondatorii Secesiunii. Arta lui a contribuit în mare măsură la izbucnirea uneia din cele mai mari revoluţii din istoria artei.

Jean-Pierre Houël.Prise de la Bastille

Ziua Frantei-Ziua căderii Bastiliei (14 iulie 1789) – Ziua cand a inceput Revolutia Franceza.

Din blogosfera.

Ioan Usca.Inocentul – III

 

Cristian.GRIJI ŞI TRILURI…

Elisa.Stare de spirit(2)

Gabriela Elena.Mor unicatele

Bogdan.Pentru cine scriu eu?

Caius.Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 48

Posted on iulie 14, 2010, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini, povesti adevarate, tragedie and tagged , , , . Bookmark the permalink. 25 comentarii.

  1. Iti multumesc, Ale.
    Sa ne rugam si pentru ei si pentru noi.Din cand in cand nu strica sa ne rugam asa cum ne pricepem.

  2. Dumnezeu s-o ierte!
    Si pe noi.

  3. Nimic, doar sa avem grija sa nu se intample si altora.Sa fim mai grijulii, mai atenti cu cei apropiati.

  4. Am auzit si eu.Dar depresie avea, asta e clar.
    Depresia netratata e o boala grava, chiar incurabila.

  5. @Gaby, imi pare rau pentru acel baiat:( Oameni buni haideti sa ne rugam pentru ca sufletele lor sa cunoasca lumina.

  6. Tot ce putem spune e „Dumnezeu s-o ierte!”

  7. Ce sa mai zic 😦

  8. Tocmai a venit verdictul medicilor – nu suferea de nici o boala, incurabila sau nu.

  9. CELLA, cred ca vorbele tale sunt cele mai potrivite in astfel de tragedii.
    iar EL o va ierta, sunt sigura.

  10. Odihneasca-se in pace!

  11. Dumnezeu s-o ierte!

  12. Poate ca aceasta solutie e preferat de unii bolnavi incurabili.In cazul ei, poate ca suferinta psihica si cea fizica erau de nesuportat.
    Odihneasca-se in pace!

  13. Mi se pare un motiv fara nici o importanta.Toti imbatranim, unii maai frumos, altii mai urat.Nu suntem nemuritori, nu putem bea apa din izvorul tineretii.
    Eu cred ca a avut o depresie mai veche si alte probleme de sanatate.poate de aceea a preferat sa termine acuma cat era tanara si frumoasa.
    Imi pare rau. 😦

  14. Cel care s-a sinucis lunea trecuta e un baiat, un coleg de-al fiului meu cel mare. 😦
    Pesemne acesti oameni au ajuns fara nici o speranta si au ales sa plece din lumea asta asa de rea cateodata. 😦

  15. odihnească-se-n pacea Lui că doar ea şi El ştiu taina sufletului 😦

  16. Dumnezeu sa o odihneasca!!!

  17. Dumnezeu s-o ierte! Ce veste…

  18. Cu tot respectul, Bogdan, am inteles ca starea ei de sanatate nu era una dintre cele mai bune si … ea nu dorea sa fie o povara pentru nimeni, conform declaratiei unei persoane din anturajul sau. Dumnezeu sa o ierte si sa-i ofere un loc in corul ingerilor.

  19. Cu riscul de a mi se spune ca nu am inima… parerea mea e ca daca ajungi sa te sinucizi la 43 de ani pentru ca „nu mai esti frumoasa” atunci pe degeaba ai facut umba pamantului pana la acea varsta…

    Cu toata bunavointa mai mult decat un Dumnezeu s-o ierte nu pot spune.

  20. Si eu am fost tare trista cu vestea. Cine s-a mai sinucis sapt asta? Aici la noi s-au sinucis anul trecut parca, 2 membrii din orchestra operei. Sot si sotie:(

  1. Pingback: Inocentul – IV « Ioan Usca

  2. Pingback: Copilarie marcata… « Gabriela Elena

  3. Pingback: Stare de spirit(2) « Elisa-gradina mea de vis

  4. Pingback: GRIJI ŞI TRILURI… «

  5. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 48 « Caius

Lasă un comentariu