Miting impotriva legii eutanasierii cainilor fara stapan.Vineri, 30 aprilie, ora 11:00, la Prefectura Bucuresti

Update:Cititi va rog un mesaj de la cineva care sustine eutanasierea cainilor fara stapan si veti vedea ce fel de oameni sunt acestia.Oare se pot numi oameni?ca semnatura e „portocal”.

portocalu said, on aprilie 30, 2010 at 12:37

Nu uitati umbrelutele de soare, coifurile de hartie, tobele si fluiericele!!! Ca sa fiti timpiti pana la capat!! Timpitilor!

Bah voi traiti intr-o realitate parelela…de 20 de ani cine are puterea rade de voi si de adunarile voastre jalnice. Nimic nu se va schimba prin scheunaturi in dosu’ gardurilor jandarmeriei , aveti orbu gainii? Fck off!!visati frumos spalatilor pe creier.

Si da sint pentru uciderea potailor.

Video Peste 200 de iubitori de animale au protestat în faţa Prefecturii Capitalei – GALERIE FOTO
Vier Pfoten susţine că este mai ieftină metoda sterilizării decât eutanasierea câinilor

Adriana:Puteti sprijini demersurile impotriva legii prin participarea la mitingul de vineri,la care se vor alatura si multe personalitati precum Daniela Vladescu, Cristina Topescu, Monica Davidescu, Bianca Ionescu, Valeria Arnautu, si alte personalitati ai lumii artistice si nu numai,care vor fi prezente pentru a protesta impotriva propunerii prefectului capitalei de reintroducere a eutanasiei si pentru a milita pentru implementarea unui program de gestionare civilizata si efectiva a cainilor comunitari

Va rog, transmiteti si altora:

Vineri, 30 aprilie, ora 11:00, la Prefectura Bucuresti (in fata Parcului Cismigiu).

Transmit acest mesaj mai departe:

Ioan Usca, Belle de Jour, Nataşa, CELLA, Cristian, Geanina, Diana Emma, forevergreen, Gabriela Elena, Elisa, Elena Agachi, Dumitru Agachi, Gabriela Savitsky, Horia, Sakura, Mirela, Sibilla, Zefir, Ryana,Diana, Pescarusul argintiul,Vaca verde,

Petitie: “Sustineti institutia “Avocatul animalelor” din Romania”

Posted on aprilie 30, 2010, in Romania, umanitare and tagged , . Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Gabriela Elena, la fel gandesc si eu si asa sunt copiii mei.din pacate, am vazut parinti sau bunici care ii invata pe copii sa le fie frica de animalute, chiar le lovesc, le fugaresc… 😦
    Poate ai citit mesajul pe care mi l-a scris o fiinta care-si spune portocal despre cei care iubim animalele de imi este rusine ca sunt om. 😦

  2. Iti multumesc ca nu esti indiferenta la ticalosii.Ma gandesc ca ar trebui sa anuntati asociatiile de protectia animalelor ca sa spuneti despre cainii ucisi de la voi din oras.Criminalii trebuie sa fie judecati si pedepsiti pentru faptele lor.
    Nu am ajuns pe la tine, poate maine voi trece sa citesc raspunsul tau.
    Acum de-abia am trecut pe aici sa raspund mesajelor.
    Un weekend minunat!
    Cu drag,
    Gabi.

  3. Iti multumesc,Tavi.Sper ca nu se va vota legea, de fapt, sunt sigura ca nu o vor vota.
    Un weekend minunat!

  4. Multumesc.Nu sunt din Bucuresti, asa ca n-am participat.

  5. Daca de mici, copiii sunt invatati sa nu iubeasca o floare, un animal, sa fie sensibili la durerea altuia, va aparea o noua generatie „FARA SUFLET” ! 😦

    Ce vom face atunci cu cei fara adapost, cu oamenii strazii, cand se vor termina fondurile pentru cei aflati in azile…ce facem cu toti?
    Ii eutanasiem?

    Doamne, da-le intelepciune!

  6. draga mea,dupa cum ti-am spus si la notita de la mine,am intrat tarziu pe blogul tau ptr.a mai prelua mesajul,avand in vedere cum ca mitingul s-a terminat..ma bucur insa ca vad la tine multi oameni cu suflete frumoase ce impartasesc aceste ganduri bune pt.animalutele fara aparare..si sunt si eu cu tot sufletul si gandul pozitiv alaturi de acestia..insa din pacate vreau sa spun ca prin zona mea o groaza de caini au fost indepartati prin mijoace mai putin ortodoxe..si lucru acesta s-a stiut si se stie..nimeni insa nu a fost condamnat ptr.astfel de crime ce se faptuiesc de zeci de ani…dar sunt multe de spus..si e mult de luptat la noi in tara ca sa ajungem la un nivel de civilizatie…asta e din pacate:(

  7. Gabi,am trims pe facebook,suntem o comunitate care apara drepturile animalelor ,un weekend minunat 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  8. Va doresc multa bafta! sunt cu voi!!!!

  1. Pingback: Valuri de pace « Ҩ Gabriela Elena

  2. Pingback: Hai la lupta cea mare! « Gabriela Savitsky

  3. Pingback: Gripa porcină (De 1 Mai) « Ioan Usca

  4. Pingback: PICIORU` LU` TASE (2) «

  5. Pingback: Noaptea de mai de Ștefan Octavian Iosif « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

  6. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Natașa

  7. Pingback: Unu Mai bun nu se poate? « Elisa-gradina mea de vis

Lasă un comentariu