Rock Filarmonica Oradea – W. Shakespeare, Sonnets

William Shakespeare portrait

William Shakespeare portrait

Rock Filarmonica Oradea – W. Shakespeare, Sonnet 14

Rock Filarmonica Oradea – W. Shakespeare, Sonnet 34

Rock Filarmonica Oradea – W. Shakespeare, Sonnet 60

Posted on aprilie 27, 2010, in muzica, poezii, video and tagged , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Gabriela, cum i-am raspuns CELLEI, mi-a venit ideea dupa ce i-am auzit la TVR Cultural.

  2. Multumesc,Mirela.Mi-ar fi placut sa am si traducerea in romana a sonetelor, poate ca o gasesc candva cand am timp de cautat. 🙂
    O zi frumoasa!

  3. CELLA, stiam eu ca vei afla intro zi . 🙂
    ideea mi-a venit dupa ce i-am vazut si ascultat la TVR Cultural.Duminica aceasta.
    Si eu iti multumesc.Citisem la tine despre concertul lor de la Oradea, asa ca nu-mi erau straini.

  4. Este pur si simplu deosebit, Gabi! 🙂

  5. Superb, se asortează cu articolul meu cu sonete. Foarte frumos! O seară minunată! 🙂

  6. şi mie nu-mi zici nimic?
    MARE BUCURIE MI-AI FĂCUT!!!
    MULŢUMESC!

  1. Pingback: “Obiceiuri, fapte și peisaje din deșertul de sub Muntele Alb (2)” « lenesrau's Blog

  2. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Un tablou pe săptămână. Vitralii vegatale pe roșu de catifea

Lasă un comentariu