17 lucruri despre pisicile noastre

Aceasta postare cu informatii interesante despre pisici este dedicata Bellei de Jour , Mirelei, lui Vania si tuturor care avem pisici.

sursa

Posted on noiembrie 23, 2009, in diverse, imagini and tagged , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Trebuie sa mai citesc si sa privesc, desi multe le stiu de la pisicile noastre. 🙂
    Multumesc pentru vizita.

  2. delicios! povestea cu usa inventata de Newton m-a impresionat si pe mine! si cea cu asemanarea cu motorul diesel – eu chiar glumeam cu unul dintre motanii nostri pe tema asta 😉

  3. Nu-i nimic.Nici eu nu sunt atenta intotdeauna,mi-ar fi de folos daca as primi o nota cand apare ceva pentru mine,adica pentru noi. 🙂

  4. Nici eu nu stiam si nici altele nu le stiu.
    Multumesc pentru vizita.

  5. ai ai
    MULTUMESC cu mare intarziere
    Se vede ca nu sunt atenta
    sa o vada Sakura!!!
    🙂

  6. eu le stiam asa cat de cat putin din toate dar ca isaac newton a inventat usa pisicii chiar nu o stiam 😀 stiam de gravitatie atat 🙂 😉

  7. Niciodata nu putem stii totul,nici chiar despre noi. 🙂

  8. Si eu va multumesc ,mai ales Serafinei pe care o pup si o mangai sub barbie…parca o aud torcand de placere. 🙂
    O noapte linistita!

  9. Unele chiar nu le stiam. 😀

  10. Serafina miaumulțumește, mă alătur eu, Enya și Xaba! Super postare! Zi frumoasă!

Lasă un comentariu