Parfumul Cascadelor

John Frederick Kensett - Niagara Falls

John Frederick Kensett – Niagara Falls

Frederic Edwin Church - Niagara Falls (american side)

Frederic Edwin Church – Niagara Falls (american side)

Albert Bierstadt - Falls of Niagara from Below

Albert Bierstadt – Falls of Niagara from Below

Rembrandt Peale - Falls of Niagara, Viewed from the American Side

Rembrandt Peale – Falls of Niagara, Viewed from the American Side

Richard Wilson - The-Falls-of-Niagara

Richard Wilson – The-Falls-of-Niagara

John Henry Twachman - Niagara

John Henry Twachman – Niagara

Frank Carmichael - Waterfalls on the Way into Nellie Lake

Frank Carmichael – Waterfalls on the Way into Nellie Lake

Ralph Blakelock - Pawpack Falls, Hawley, Pennsylvania

Ralph Blakelock – Pawpack Falls, Hawley, Pennsylvania

Fernando Amorsolo - Pagsanhan Falls

Fernando Amorsolo – Pagsanhan Falls

Frederic Edwin Church - Rutland Falls

Frederic Edwin Church – Rutland Falls

Frederic Edwin Church - Tequendama Falls, Near Bogota,New Granada

Frederic Edwin Church – Tequendama Falls, Near Bogota,New Granada

Albert Bierstadt - Staubbach Falls Near Lauterbrunnen Switzerland

Albert Bierstadt – Staubbach Falls Near Lauterbrunnen Switzerland

Ernest Lawson - Waterfall

Ernest Lawson – Waterfall

Adam Elsheimer - Landscape with waterfall

Adam Elsheimer – Landscape with waterfall

John Henry Twachman - Waterfall in Yellowstone

John Henry Twachman – Waterfall in Yellowstone

Karl Blechen - The Waterfall

Karl Blechen – The Waterfall

Akseli Gallen-Kallela - Mäntykoski Waterfall

Akseli Gallen-Kallela – Mäntykoski Waterfall

waterfall-2007Clubului Condeielor Parfumate Adriana Staicu Tirnoveanu a ales tema povestii, Parfumul Cascadelor, pentru Clubul Condeielor Parfumate gazduit de Mirela Pete.

Lacurile din Plitvice, Croaţia cu zeci de cascade spectaculoase.

Au scris povesti: Mirela,  Adriana T.,  Minnie,  ch3815h,  Vienela,  Lolita,  Nina,  Silving, lilt3d, Tina,  Elly,  Anca,  Diana,  Kadia,  Alexandra Ali,

Posted on noiembrie 30, 2013, in arta, blogosfera, Clubul Condeielor Parfumate, imagini and tagged , , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Lucrarea lui Frederic Edwin Church – Niagara Falls (american side) e absolut fantastica. Niagara pare reala. Cel putin pe mine ma fascineaza tabloul.
    Imi place intreaga galerie pentru ca ai ales lucrari superbe, pictate in diverse maniere.
    Sa ai o saptamana frumoasa, Gabi draga! 🙂

    P.S.-Nu am avut timp sa vizitez postarile de la Poveste. De abia ieri am inceput.

  2. Multumita acestor artisti ai culorilor, cunoastem lumea asa cum era in diferite epoci.
    Iti multumesc, Diana.

  3. Iti multumesc, Tina.

  4. La fel gandesc si eu, mi-ar fi placut sa intru printro cascada, precis as fi descoperit o lume mai frumoasa, mai buna.

  5. Cred ca o cascada e magica.

  6. iti multumesc si eu, Lolita.

  7. Iti multumesc, Mirela.

  8. Mereu ma voi minuna cum pot unii oameni – pictorii in acest caz – sa reproduca Natura pe panza astfel incat sa dea senzatia de… real! 🙂 Ca si cum, de-as atinge panza, as simti raceala apei…
    O minunata colectie de… cascade! 🙂
    Zile fericite iti doresc!

  9. Frumusete si parfum de cascada toate adunate in niste tablori minunate si bine alese de catre tine.

  10. Cred că și cea mai mică dintre cascade reprezintă o frumusețe în miniatură, plină de prospețime și chiar mister.

  11. Pentru mine cascadele au in principal dimensiuni; uneori au si culori, deci sunt picturale; pentru muzica si parfum nu prea am senzori…

  12. Un parfum de proaspăt, de frumos, de cascade mirifice, aici, la tine! Mulţumesc pentru relaxare şi porţia de frumos!
    Numai bine! 🙂

  13. Aproape incredibil că acești pictori au reușit să redea cascadele nu doar plastic, vizual, exact cum sunt ele, ci parcă le auzi muzica, le simți parfumul și prospețimea, sunt geniali!
    Selecția ta e superbă, te felicit și îți spun că am trăit aici clipe de mare bucurie privind culegerea ta deosebită.
    O duminică minunată îți doresc, Gabi dragă! 🙂

  14. Nici eu nu ma pricep, dar imi place arta.Mi-am amintit ca am vazut multe picturi cu cascade si le-aam cautat in biblioteca media..La oras m-am nascut, am crescut si am imbatranit, orasul nostru inca e frumos, imi pare rau ca nu mai e ca altadata, atunci avea un parfum deosebit.
    Iti multumesc si eu.

  15. Nu mă pricep la artă, dar cred că tot ce ai adunat aici imi intregeste povestea ce o port in suflet despre cascade. Sunt un om crescut intr-un oras in care natura face legea frumosului intr-un tablou natural. Nu ajunge, in schimb. Multumesc şi eu.

  1. Pingback: Parfumul apei in cadere

Lasă un comentariu