Parfumul Muzicii Toamnei

Toamna in picturile lui Boris Kustodiev

Toamna in picturile lui Edward Cucuel

Toamna in picturile lui Vincent van Gogh

Parfumul Muzicii Toamnei, tema acestei saptamani in Clubul Condeielor Parfumate, initiativa a Mirelei Pete. Au scris povesti parfumate:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Din blogosfera: zamfirpop.Reflectare: Cine eşti? Ulise al II-lea cel Ocoş.Remember: Ulise – poze din arhivă (2)Blog de Filumenistă.Pe chibrituri: Cluj NapocaZamfir Turdeanu’Happy week-end: Festival teatral ,   Penelopa Întâia.Happy week-end: Statuie, Florina Lupa Curaru.Happy week-end: Mirare,

Posted on octombrie 20, 2013, in blogosfera, Clubul Condeielor Parfumate, muzica, video and tagged , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. …nu mă pricep la pictură deloc, dar până şi eu mă bucur că mă poţi face să mă bucur altfel de toamnă.

  2. Un regal inchinat toamnei! Ma inclin!

  3. Mi-e greu sa comentez imagini, insa aceste imagini spun mai mult decat cuvntele. Sunt niste tablouri minunate cu toamne romantice asa cum ni le dorim, desi nu intodeauna le si avem.
    seara minunata iti doresc!

  4. Mirela, iti multumesc, ma bucura mult mesajul tau.de cand a venit toamna am inceput cu aceste videoclipuri, picturile le adunasem in fisiere, aveam si ceva muzica, incerc sa postez pe Picasa colectia de picturi de toamna (recolta bogata) pe care le-am adunat cu drag.
    Sa ai o saptamana mai buna, Mirela!

  5. Splendoare, magnifică postare, Gabi, te-ai întrecut pe tine însăți și știu că tot ce-ai publicat e pe gustul meu! Așa toamne să tot vedem. Mulțumesc din suflet, sunt fericită! Le răsfoiesc din nou, pe îndelete. Să ai o noapte liniștită și o săptămână suprebă! Cu drag! 🙂

  1. Pingback: Raport despre blogosferă. Azi, despredemnitate şi despreoperă | Călin Hera. PA-uri şi mirări

  2. Pingback: Picky și parfumul « Mirela Pete. Blog

Lasă un comentariu