Orele parfumate ale verii


Povestea parfumata initiata de Mirela are ca tema „Orele parfumate ale verii”.

In 7 iulie s-a nascut Marc Chagall (7 iulie 1887, Vitebsk/Belarus – 28 martie 1985, Saint-Paul-de-Vence/Franţa), pictor modern cu un stil personal, caracterizat de puternica sa individualitate.

Au mai scris povesti:

CARMENSARA  , Elly Weiss  , Diana  , florentina  ,

Teo Negură.Poveste de vis (86)

Paul.Perna 🙂

Pilula lu` Lisandru.GURA LU` AINŞTAIN – “Io nam bile ca să votez, iar băselu ferben suc personal”

Posted on iulie 7, 2012, in blogosfera, imagini, poezii, povesti and tagged , , . Bookmark the permalink. 28 comentarii.

  1. Dogoarea a uscat totul, la noi nu a picurat deloc, insa de o vreme adie vantul si e placut.
    Toate cele bune!

  2. Iti multumesc mult, Sara.
    O saptamana minunata si tie!

  3. Asa mi-am imaginat povestea orelor de vara.Mai mult de atat cred ca ar plictisi.
    Iti multumesc si eu.

  4. Fotografia aia mi s-a parut cea mai potrivita pentru aceasta poezie.
    Dogoarea inca ne loveste, ne imbolnaveste, precis ne va fi dor de ea in iarna geroasa!
    O vara racoroasa si tie!

  5. Dogoare… ufff… Inca e dogoritor Soarele! Azi, cerul a scuturat cativa stropi de apa dar a reusit doar sa accentueze caldura!
    Succese!
    Viata fericita!

  6. Sunt superbe și fotografia și poezia…
    Vă doresc o săptămână în care să vă bucurați de fiecare oră parfumată a verii!

  7. frumos ai combinat fotografia cu versurile… balsam pentru sufletele romantice! multumesc 😉

  8. Perfect descriu aceste versuri vara asta… Dogoare, si iar dogoare…Dar eu am ramas captiva in fotografie- imi place pana la lacrimi…
    O vara racoroasa iti doresc!

  9. Iti multumesc, anikik .

  10. Elly, e asa de fierbinte ca ma mir ca inca mai exist.Nici macar noptile nu sunt racoroase, simt ca-mi pierd ultimele puteri!
    Iti multumesc pentru vizita.
    Sa ai o saptamana mai buna!

  11. Draga Mirela, iti multumesc pentru vizita speciala si salutari! Va doresc o vacanta de vis in Rimini!

  12. Fierbinte vara, Gabi! In toate sensurile 🙂
    Cum ne racorim? Am vazut ca unii fierb chiar in suc personal :)) Cel putin Ainstain asa spune 😉
    O duminica placuta iti doresc!

  13. Salutari din Rimini!Te pup!
    Mirela
    PS. Da, ai un vizitator din Emilia-Romagna, asa ca Salutti din Rimini! Te pup!

  14. imi placee!bv;))

  1. Pingback: Corăbii de gânduri | innerspacejournal

  2. Pingback: Viaţa-n imagini (080712)

  3. Pingback: Viaţa-n imagini (020712)

  4. Pingback: Viaţa-n imagini (060712)

  5. Pingback: Clipe încremenite (080712) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  6. Pingback: Clipe încremenite (060712) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  7. Pingback: Lătrături ocoşe (080712) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  8. Pingback: Lătrături ocoşe (060712) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  9. Pingback: Vechi scăpărări (080712) | Amintiri din filumenie

  10. Pingback: Pe chibrituri: Buletinul de identitate « Blog de Filumenistă

  11. Pingback: Pe chibrituri: Cartea de imobil « Blog de Filumenistă

  12. Pingback: Alt joc cu poze – 09.07.12 « Florina Lupa Curaru

  13. Pingback: Alt joc cu poze – 05.07.12 « Florina Lupa Curaru

  14. Pingback: Alt joc cu poze – 07.07.12 « Florina Lupa Curaru

Lasă un comentariu