Parfumul grădinii de aici

Continua povestea parfumata inceputa la Mirela acum un an si ceva.Tema acestei saptamani e „Parfumul unei grădini”.

Povestea mea e despre o gradina gradina de vis ca a Elisei, insa gradina mea parfumata e natura din jurul meu, zonele verzi si gradinile de langa blocuri, din fata caselor, de la marginea strazii, poienitele din padure, dealurile…

Intotdeauna le privesc cu drag si ma bucur sa vad culorile, frumusetea florilor, a firelor de iarba, a straturilor muncite, imi place sa le simt parfumul.

Garden of gods, Temple of silence – Deuter

O bolta de trandafiri parfumati e intrarea in gradina pe care mi-o imaginez.De o parte si alta a cararii sunt nalbe albe si colorate, hortensii roz si albastre, trandafiri parfumati de toate culorile, iar langa ei o multime de margarete, craite, garofite, floricele albastre, regina noptii, dalii, gherghine, crizanteme, crini albi, crini regali al caror parfum e asa de ametitor ca ma dezmeticesc si ma trezesc in lumea mea.

Alte povesti:

Mirela, Ioan UscaVanessa,  lili3d,  VeroElly Weiss,  SARA,

Posted on iunie 16, 2012, in blogosfera, povesti and tagged , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Intro vreme visam la o casuta cu gradina de flori si legume, o curte si cateva animalute, apoi am inteles ca nu e posibil si trebuie sa ma multumesc cu ce am.
    Iti multumesc ca ai trecut pe-aici, nu ma supar nici daca n-ai avea timp sa treci pe-aici, mie mi se intampla sa nu raspund la toate comentariile, de exemplu. 🙂
    Deja am obosit.
    O seara linistita!

  2. Cat de micuta ar fi sau ar fi fost o gradina…ea tot gradina este si efectul ei asupra noastra eu cred ca este acelasi. Cum spunea si Florentina, inseamna „acasa”. Eu am marele noroc sa detin inca acea gradina si nu stiu cum ar fi fara ea…
    Frumos ti-ai amintit de acea bolta de trandafiri…atat de frumos incat parca am vazut-o. Cred ca m-a ajutat mult faptul ca acum cativa ani, in curtea unei biserici din Pitesti am vazut o astfel de bolta de trandafiri, care mi s-a parut ceva de vis.
    Nu stiu de ce…povestea ta nu este in tabelul de la Mirela. Am venit aici adusa de gandul ca ar trebui sa existe si o poveste 🙂 Am vrut sa ajung de ieri seara, undeva spre miezul noptii…insa am fost extrem de obosita si am adormit…:)
    Scuza-mi intarzierea, te rog 🙂
    Iti doresc o duminica superba in continuare!

  3. Mirela, acolo unde m-am nascut si am copilarit, inca mai este bolta de trandafiri,mai sunt si alte flori, insa nimic nu mai e ca atunci.
    Iti multumesc si-ti doresc un weekend parfumat!

  4. Iti multumesc, Sara.Gradina imaginatiei mele a existat si-n realitate, putin mai mica si cu mai putine flori.Era acolo si zmeura, un cires, doi sau trei piersici, un corcodus, un prun…
    Un weekend inmiresmat si tie!

  5. Ce frumos ați descris grădina imaginației dumneavoastră! Da, eu sunt o fericită, locuiesc la casă și mă bucur de o grădină nemaipomenită… Am pus și eu câteva imagini, să îi bucur și pe cei ce nu au acest avantaj… 🙂
    Un weekend plin de miresmele grădinilor înflorite!

  6. O boltă de trandafiri exista în grădina copilărie mele, dar de foartă multă vreme n-am mai avtut una…nici măcar nu mai sper. Apartament, betoane…evadăm cu gândul sau ne întoarcem în timp, în grădinile copilăriei!.
    Foarte frumos și sensibil , Gabi dragă. să ai un weekend liniștit! 🙂

  1. Pingback: Adio draga Nelo, eu plec, se face seara… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

  2. Pingback: Aur și azur. Life in pictures « Mirela Pete. Blog

  3. Pingback: HAPPY WEEKEND! – Ediția a 13-a « Mirela Pete. Blog

  4. Pingback: Secretul grădinilor (poveste parfumată) « Ioan Usca

  5. Pingback: Poveste de vis (84) « Teo Negură – Trafic cu hituri

Lasă un comentariu