Miercurea fără cuvinte, insa cu pisici


sursa


sursa poza

Miercurea fără cuvinte, initiata de Carmen din Germania.

Ioan Usca.MFC 17

Mirela Pete.Stânci şi ape la miercurea in imagini

Tu1074.Miercurea fără cuvinte(17)- Close up parfumat !

Daurel.Miercurea fãrã cuvinte.Filumenie

Aurora.Ce să fie?

Teo Negură.De pe margine

Ulise al II-lea cel Ocoş.Lătrături ocoşe (240412)

zamfirpop.Clipe încremenite (240412)

Florina Lupa Curaru.Alt joc cu poze – 25.04.12

Blog de Filumenistă.Pe chibrituri: Semne de circulație

Dictatura justitiei.Miercurea tăcută , nicio pensionare fără o perfecționare

Posted on aprilie 25, 2012, in blogosfera, imagini and tagged , . Bookmark the permalink. 18 comentarii.

  1. Cred ca si pletosului i-a placut! 🙂

  2. Cum sa nu?Avem si cu caini, chiar pe-aici.Insa miercuri sunt doar poze cu pisici!

  3. Nebuna aia blondă, pardon, albă, mi-a plăcut !

  4. Ptui, stuchi-v-ar mâţele! Da’, poze cu câini, nu aveţi?!

  5. Iti multumesc ca ai trecut pe aici, Sara.
    O saptamana frumoasa!

  6. Noi, oamenii cu pisici, intelegem mai bine ce minunate sunt pozele acestea si altele. 🙂

  7. Chiar in ziua postarii am gasit pozele si imediat le-am postat sa le vedeti si voi. 🙂

  8. Ambele sunt exceptionale, dar prima e ceva ce chiar n-am mai vazut! Sa speram ca domnul iubeste pisicile. Sunt grozave! O zi minunata, draga Gabi! 🙂

  9. Ce drăgălașe sunt!… 🙂
    O noapte liniștită vă doresc!

  10. 😆 s-a dat mâța albă la cotoi !!!
    Ce fotografie colosală !
    Pisi mic,ca un copil bagă totu’-n gură !

  11. :)) colosale! prima fotografie valoreaza milioane! :)) Ce prezenta de spirit a avut fotograful! wow! o secunda mai târziu ar fi ratat momentul! A doua fotografie este de-o candoare rara! îti vine sa-l pupic pe boticul ala roz 🙂
    Mi-ai înseninat ziua :)) happy WW!

  12. Poza aia cu mata care-l atinge pe pletos e una dintre cele mai hazlii pe care le-am vazzut, mai ales ca stiu cum e cu „atingerile” pisicutelor. 🙂
    Iar poza cu mititica si poseta e dragalasa foc!
    iti multumesc, Aurora.

  13. Doar am deschis pagina ta şi am şi pufnit în râs, văzând cum mâţa cea albă a înşfăcat pletosul, şi a fost suficient să văd bijuteria aceea de pisoiaş ca să îmi doresc să-l răsfăţ cu tot ce e mai bun !

  1. Pingback: Secţia 122 « Ioan Usca

  2. Pingback: Crochiu « Mirela Pete. Blog

  3. Pingback: Miercurea tăcută , nicio pensionare fără o perfecționare « Dictatura justitiei

  4. Pingback: The fucking status « Teo Negură – Trafic cu hituri

  5. Pingback: Sfaturi pentru părinţi – 1 | innerspacejournal

Lasă un comentariu