Vis de primavara

In 24 martie s-a nascut Edward Weston (24 martie 1886 – 1 ianuarie 1958),  fotograf american, co-fondator al Grupului f/64.

Din blogosfera.

Mirela Pete.Ilustratori care îmi plac: Errol Le Cain

Cristian Lisandru.Sărută-mă

.

Posted on martie 24, 2012, in calendarul zilei, video and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Iti multumesc mult, Cristian!
    O saptamana frumoasa cu multe bucurii alaturi de Geanina!

  2. Mirela, doar astazi am vazut si chiar am cules cateva floricele, niste toporasi parfumati.I-am gasit in zona verde de langa un bloc.
    Tot azi am vazut si crengute cu floricele galbene.
    O saptamana minunata si tie, Mirela!

  3. Primăvară în suflete şi în gânduri! Toate cele bune, Gabi, la început de săptămână. Una care se anunţă foarte frumoasă, ceea ce nu poate decât să ne bucure…

  4. Minunat! Gabi draga, acest vis deja e in parcuri, gradini, pe langa case si blocuri. Primavara e langa noi si ne asteapta sa o savuram. O saptamana minunata sa ai! Imbratisari! 🙂

  1. Pingback: dans lent – incetineste | Rokssana's Blog

  2. Pingback: Concertul | innerspacejournal

Lasă un comentariu