Miercurea fara cuvinte.Pisica din copac

Votati arborele European al Anului 2012!
Votează Ulmul din Căpeni!

Miercurea fara cuvinte, initiata de Carmen.

Mirela Pete.Expoziție de desene semnate Enya Pete, la miercurea în imagini

Ioan Usca.Miercurea cu aceeaşi mâţă leşinată

Daurel.Miecurea fãrã cuvinte. Câte bordeie,…

zamfirpop.Viaţa-n imagini (260212)

Amintiri din filumenie.Vechi scăpărări (290212)

Ulise al II-lea cel Ocoş.Lătrături ocoşe (290212)

Zamfir Turdeanu’.Clipe încremenite (290212)

Florina Lupa Curaru.Alt joc cu poze – 29.02.12

Blog de Filumenistă.Pe chibrituri: Marinar

Ioan Usca.29 Februarie

Teo Negură.Primavara si fereastra deschisa

Posted on februarie 29, 2012, in blogosfera, imagini and tagged , . Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Teo, iti multumesc mult pentru urari!
    Sa ai si tu o primavara senina!

  2. Thank you very much, Tatjana!
    Have a sunny spring!

  3. Draga Mirela, m-am alaturat, acum nu mai postez in fiecare zi, incerc sa particip in fiecare saptamana.
    Ma bucur ca-ti place poza.Chiar daca am pierdut fisierele cu pozele colectionate de mine (cand mi s-a stricat calculatorul), am adunat alte poze si voi aduna . 🙂
    O primavara senina, Mirela!

  4. Draga Ryana, nu am mai trecut pe la tine, incerc sa ajung in aceasta seara.
    Iti multumesc pentru mesaj si am transmis lui Cristian mesajul tau.
    Credd ca intre cele doua platforme, a noastra si a ta exista unele neintelegeri, ca sa zic asa.Foarte greu putem trimite comentariile noastre, trebuie sa insistam destul de mult.
    Cat priveste motanelul tau, asa se intmpla cand e perioada dragostei.Si pisicile lipsesc de-acasa, iar motanii ajung pe unde nu te gandesti.
    va veni, poate va fi ranit, se bat motanii intre ei pentru pisica iubita!
    Sper ca deja e acasa.
    Pisicile noastre stau numai in casa de cativa ani, iar motanul a murit de peste doi
    ani.Era castrat, n-am avut incotro.
    Sa ai o primavara senina, Ryana.
    Cu drag,
    Gabi.

  5. Se vede ca le cunosti pe pisicute si tot ce stiu ele! 🙂

  6. E o pisica tare jucausa si curioasa din cale-afara!
    Iti multumesc pentru vizita!

  7. Draga Sara, iti multumesc ca ai trecut pe-aici.
    Precis ca pisicuta e fericita ca a descoperit un nou joc!
    O primavara senina!

  8. Cred ca trebuie sa incercam si noi, precis vom vedea lumea mai frumoasa! 🙂

  9. Carmen, am paricipat de cateva ori la Miercurea fara cuvinte, incerc sa particip de fiecare data, mai ales ca nu mai petrec asa mult timp cu blogul.
    Iti multumesc.
    O primavara senina!

  10. Sa ai o primavara frumoasa, in ganduri si-n randuri, si mai cu seama in suflet, Gabriela! 🙂 Numai bine!

  11. Great photography.

    Regards and best wishes

  12. Gabi, ma bucur ca te-ai alaturat unei familii frumoase, ca cea a Miercurii in imagini! Si ce imagine….o ador! Cu voia ta o voi lua cu imprumut si o voi pastra intre piscile virtuale pe care le-am tot colectionat in zilele de miercuri si care ma bucura nespus! Multumesc Gabi si iti doresc o primavara plina de surprize placute, de sanatate si bucurii! Te imbratisez! 🙂

  13. draga mea dragă,
    ţi-am răspuns pe blogul meu frumoaselor şi sensibilelor tale gânduri,dar vreau să-ţi las şi aici cele mai sincere urări de împlinire sufletească,sănătate multă şi o primăvară plină de surprize plăcute şi de bucurii!!
    aceleaşi urări de bine şi frumos în viaţa lor vreau să transmit şi Geaninei şi lui Cristian Lisandru,deoarece nu pot cu nici un chip să las comentarii pe blogurile lor..nu ştiu ce se întâmplă,am sesizări şi eu de la unii prieteni ai mei care păţesc acelaşi lucru la mine şi este un mare păcat că astfel ne îndepărtează acest virtual de oamenii frumoşi ai sufletului nostru.
    poate trec şi ei pe aici,dacă nu o să te rog să fii tu solul meu şi să le transmiti o primăvară veşnică în viaţa şi sufletul lor.!
    p.s.că veni vorba de pisicuţe…motănelul meu e plecat de vreo 5 zile şi tare sunt tristă ptr.el..unii îmi spun că este vremea dragostei lor şi că o să se întoarcă,dar eu nu ştiu ce să cred.tu care ai experienţă cu pisicile ,ce crezi?

  14. Da,desigur este ulmul din subspecia grimâț drăguț ! O specie foarte rară 😉

  15. Se pare că este instruită pentru a face acrobaţii.

  16. Probabil e nostim să privești lumea așa… 🙂
    E drăguță tare fotografia! 🙂
    Seară frumoasă vă doresc! 🙂

  17. Oare cum vede lumea?Cu susul in jos?

  18. :)) ma bucur ca te-ai hotarât sa participi la Miercurea fara cuvinte… Sunt deosebit de impresionata, creanga copacului uneste atât de frumos pe diagonala, colturile fotografiei, cerul albastru formeaza un fundal exceptional si mâta… Wow, mâta ta nu-i pe de parte lesinata! 😉 si ce privire are! Superb cadru! Multumim ca ni te-ai alaturat! Sa ai o seara de miercuri minunata!

  1. Pingback: Privighetoarea si magarul « Teo Negură – Trafic cu hituri

  2. Pingback: Asasini în serie « Ioan Usca

Lasă un comentariu