Miercurea fara cuvinte.Pisica in sezlong

Din blogosfera.

CARMEN.Miercurea fara cuvinte – Vrabii

Amintiri din filumenie.Linişte înflăcărată (6)

lunapatrata.Miercurea fara cuvinte – Poveste fara sfarsit… 

Teo Negură.Miercurea fără cuvinte 15 – concertele mele

freestyler.miercurea fără cuvinte (11) – carpe diem

Zamfir Pop.Pe tăcute, că-i miercuri (10)

Mirela Pete.Miercurea fără cuvinte. Pe autostradă

Posted on august 3, 2011, in diverse, imagini and tagged , . Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Precis asa sta si prietena ta pe plaja din Eforie!
    Dupa cum am vazut la televior, pe plajele noastre e plin de sezlonguri. 🙂

  2. Cred ca toate pisicile din familiile noastre au fotolii si scaune preferate si nu numai.De obicei aleg acele locuri preferate si de oamenii lor. 🙂
    Iti multumesc, Mirela.

  3. mai am poze simpatice cu pisici pe care le-am gasit in „calatoriile” mele virtuale in lumea animalelor!

  4. O pisicuta fericita asa cum ar trebui sa fie toate animalutele!
    Multumesc pentru vizita!

  5. O viata linistita asa cum visam cu totii!

  6. E o pisicuta fericita in familia ei!
    De-ar avea toti oamenii un pisoi, catel sau alt animalut, precis ar invata cum sa se relaxeze si ar mai scapa de stres!

  7. CELLA, cred ca e firesc ca si Snejinka sa vrea un sezlong, poate ca si tu.
    Si mie mi-ar placea! 🙂
    Mi-am amintit de sezlongul copilariei si adolescentei care inca mai exista si pe care l-am vazut sprijinit de zid.maine cand merg la mama il voi intinde, sper ca nu e stricat. 🙂

  8. Cred ca asa sta si prietena mea Ileana pe plaja din Eforie !

  9. Si Serafina are, dar prefera un fotoliu, de care am eu nevoie sau scunul de birou al Enyei, de care are stapana ei numarul I nevoie! Si nu mai mir, doar e pisica. Superba poza! 😛

  10. E tare! 😆

  11. Ce frumos se relazeaza. Nu are nici o grija.

  12. wooow….aş vrea să am şi eu calmul şi detaşarea ei!…trebuie să luăm mai des exemplu de la pisici….ele deţin arta relaxării totale! 😀

  13. hahaha
    acuma o să vrea şi Snejinka unul
    ce m-oi face ? 🙄

  1. Pingback: Muzeul Arhiepiscopiei Ortodoxe Cluj-Napoca « Clipe de Cluj

  2. Pingback: Comentariile pe bloguri « Teo Negură

  3. Pingback: Descrie-ma intr-un cuvant… « lunapatrata

  4. Pingback: Cuvinte de vară | Gabriela Savitsky

  5. Pingback: miercurea fara cuvinte 14 « Rokssana's Blog

  6. Pingback: Tainicul vârtej | Caius

Lasă un comentariu